Jak propagovat úspěšnou módní značku

44 konkrétních cest, jak dostat váš produkt mezi lidi, vytvořit silnou módní značku a z vašich zákazníků komunitu nadšených fanoušků, kteří vás budou milovat a doporučovat ostatním.

Marketingová pokladnice plná tipů a strategií

44 konkrétních cest, jak dostat váš produkt co nejrychleji mezi lidi, vytvořit silnou módní značku a z vašich zákazníků komunitu nadšených fanoušků, kteří vás budou milovat a doporučovat ostatním.

"Koupí si to vůbec někdo?"

To je otázka, ke které dojde většina tvůrců ihned poté, co začnou svůj projekt realizovat. Objeví se strach, pochybnosti. Nejistota. 

Zjistí, že začali dělat něco, protože jim to dávalo a stále dává smysl, ale s prodejem a propagací žádnou zkušenost nemají. 

Logicky. Je to poprvé. 

V tuhle chvíli se dost hodí, když vám poradí někdo, kdo už tohle všechno prošel před vámi. Kdo zná strategie. Kdo má zkušenosti. Kdo ví, co funguje a co ne. 

A právě proto jste teď tady


Ahoj, jsem Rehana

V roce 2010 jsem začínala jako obyčejná holka s jedním střihem a na konci stála módní značka Angel Wings, která oblékala přes 60 tisíc žen ve 36 zemích světa.

Prošla jsem si vším,

čím si žena, máma a podnikatelka, v tomhle oboru, může projít.

  • Nevěřit si. Začít. Vyrábět. Plánovat. Vést lidi.
  • Nakonec si založit i svoji vlastní šicí dílnu. Komunikovat se zákazníky. Prodávat. Budovat komunitu.
  • Výzvy přijímat i pouštět. Radovat se i brečet.

V roce 2015 jsem se pak se svým projektem stala podnikatelkou roku.

Po prodeji své firmy jsem začala provázet další a další ženy, které chtěly projít stejnou cestou, jako já.

Naučila jsem je vše, co potřebovaly vědět. O výrobě, látkách, cenách a kalkulacích, až po uvedení jejich tolik milovaných a s láskou vyráběných kousků na trh.

Ale potřebovala jsem jít ještě dál.

  • Potřebovala jsem pro ně vytvořit místo, kam by se mohly vracet.
    Místo, kam by si mohly kdykoli přijít pro další kus inspirace, místo, kde by mohly najít vždycky další krok, jak posunout jejich značku zas o něco dál.
  • Místo, kde by se dozvěděly všechno, co vím
    a znám o marketingu a prodeji módní značky, které nelze předat během našich sezení, protože by to zabralo několik dní, týdnů a možná i měsíců.
  • Místo, kam bych mohla odkázat
    všechny svoje klientky a říci jim, tady máš pohromadě všechno, co o reklamě a marketingu módní značky vím a znám, takže tam jdi a vezmi si všechno, co zrovna potřebuješ.
  • Místo kam se budeš moci kdykoli vracet,
    protože to tam je a vždycky bude.
  • Místo, kde najdeš vždycky inspiraci
    pro každý další krok nebo kde zas získáš svoji motivaci zpět, když budeš mít chuť to, někdy, prostě už zabalit.
  • Místo, kde bude veškeré moje know how
    pěkně pohromadě, které budu moci dál a dál rozšiřovat.Aby se každý, kdo se bude chtít v této oblasti posunout, mohl prostě jen podívat a najít tu správnou odpověď.
  • Místo, kde se každý může zeptat
    na to, co mu není jasné. Aby mohl poslat dotaz přímo mně a já mu dala tu nejlepší odpověď z mojí praxe, kterou budu mít. Případně mu doporučila někoho ze svých kontaktů, který by mohl pomoci.

Už jen tahle poslední věc by pro mě měla, v mých začátcích a na mé cestě celkově, cenu zlata.

Po měsících usilovné práce mám takové místo konečně k dispozici. Rozdělila jsem ho do těchto částí:

Příběh Angel Wings - Pokladnice tipů - Speciální moduly - Bonusová videa

Pravdivý příběh mé značky

Každý, kdo podniká, ví, že mezi teorií a praxí bývá velký rozdíl. Proto jsem se hned v úvodu rozhodla vyprávět pravdivý příběh mé značky Angel Wings.

Pohled do zákulisí, od nápadu, první objednávky až po globální značku. Už jen tohle, věřím, pro vás bude nálož inspirace. Protože není nic lepšího, než reálné příběhy z praxe.

Velký obraz vzniku a růstu jedné značky, včetně pádů a expanzí, jak je vidím dnes.

Pokladnice tipů a strategií

Tohle je místo plné tipů, ze kterých budete čerpat roky, možná navždy.  Bez ohledu na to, v jaké fázi podnikání se právě nacházíte.

Nasypala jsem tam totiž veškeré své know how. Zkušenosti mé 12 leté praxe s vedením firmy. S produktem, pro nějž jsem celosvětově vytvářela trh a který dnes nosí více než 60 000 zákaznic ve 36 zemích světa.

Zůročila jsem zde své mentorské dovednosti a zkušenosti mých klientek, které mají nádherné, smyslupné a úspěšné módní projekty a značky.

Stačí otevřít, sáhnout a poslechnout.

A pak aplikovat na váš business a vaši značku.

Tuhle část jsem měla potřebu udělat ještě trošku přehlednější

A tak jsem ji rozdělila do třech částí:

Nejen pro začínající podnikatelky, ale i pro ty z vás, kteří si chcete zdrevidovat, zda vaše podnikání stojí na skutečně pevném základě. Sem se můžete vracet vždy, když ztratíte směr, pustíte na chvilku kormidlo nebo vás převálcují strachy a obavy. Nebo když budete mít pocit, že něco nefunguje.

Tyhle tipy se zaměřují na komunikaci s klienty, vytvoření míst, jako jsou sociální sítě a pochopení, jak je můžete pro svůj business použít.

Jak vytvořit web, který vám bude skutečně prodávat a jak si budovat komunitu nadšených fanoušků, kteří vás budou milovat a kteří se k vám budou rádi vracet a nakupovat.

Pro chvíle, kdy chcete své produkty dostat mezi lidi. Ukázat se a říct : "Jsem tu a mám tu něco pro vás!"

Reklama totiž dokáže nádherně pracovat pro vás, když ji umíte správně používat.

Zjistíte, co to je ReMarketing a jak moc vám může posloužit, jak se zviditelnit i mimo online svět, co všechno potřebujete vědět, když jdete na veletrh nebo market a taky třeba, jak spolupracovat s influencery nebo jak navázat Affiliate spolupráci.

Tohle jsou návody pro případ, kdy budete cítit, že chcete podpořit prodeje, vymyslet pro své lidi nějakou akci, ať už pro zábavu nebo rozproudění cash flow.

Takhle uceleně, jeden vedle druhého, je nikde nenajdete. Já si na ně musela přicházet dvanáct let. Hodně se ptát a všechny je osobně vyzkoušet. To jsem prošla za vás. Vy už nemusíte hledat nic. Stačí si vybrat a prostě to udělat. 

Najdete tu návod, jak na poštovné zdarma, Night shopping, jak pracovat s předprodeji, jak navázat a udržet velkoobchodní spolpráce a mnoho dalšího.

Rehana

A víte co? Pokud vám nebude něco jasné nebo se budete chtít k tématu na něco zeptat, stačí napsat dotaz do okýnka, které najdete na konci každého tipu… A já vám mileráda odpovím.

Pod každým tipem najdete okýko, do kterého můžete kdykoli napsat dotaz:

Už jen předchozí dvě části jsou víc než dost

Ale mně to nestačilo. Přidala jsem tedy ještě tři další speciální moduly:

V prvním vám chci předat mé zkušenosti s tvorbou webu pro módní značku. Sama jsem náš eshop stavěla mnohokrát a naposledy to byly dva intenzivní roky mé práce, kdy se ze mě stal skoro programátor.

Vím tedy, na co si dát pozor, čemu má smysl dávat pozornost a čemu zas ne.

Zlatým grálem tu jsou

  • Šablony pro GDPR,
  • Obchodní podmínky
  • Reklamační protokol

Tyhle formuláře jsou povinnou součástí každého webu a já se u nich mnohkrát dost navztekala. ( A jejich zpracování odborníkem stojí, navíc, vyšší tisíce korun )

Takže jsem je nechala vypracovat právničkou, právě pro účely eshopu s módou. Stačí si je stáhnout, doplnit do nich vaše údaje a vložit na web... A úřední šiml bude spokojene řehtat.

Produktové fotky jsou moje velká láska. Vím totiž, jak moc důležité v dnešním světě jsou. Obzvlášt v módě.

Sama jsem jich nafotila a upravovala tolik, že už to snad nedokážu ani spočítat. 

Ukážu vám tu tedy, na jednom místě, jaké druhy produktovek valstně existují, ať máte z čeho vybárat. Řeknu vám co máte chtít od produktové fotografky a navíc vám tu předám:

  • Ucelený návod, jak nafotit super fotky figuríně a jak si je následně převést na bílé pozadí a upravit v počítači.
  • Komletní manuál,  jak na Flat Lay fotograie ( aranžované fotografie focené shora.

Do třetice všeho dobrého. Instagram pro módní značku. Nejsem žádný instaramový guru, nebudu vás učit jak natáčet reels a jak dělat stories, od toho jsou tu jiní. 

Odpovím vám tam však na otázky:

  • Co máte sdílet, abyste zaujali, když teprve budujete svou značku a jak s Instagramem pracovat, když už máte produkty.
  • Jak získat sledující v 17ti vyzkoušených a funkčních tipech vám poradím, jak si svou komunitu stále rozšiřovat.
  • Jak vytrvat a nezahltit se  - což je jedna z nejčastěji kladených otázek od mých klientek.  5 kroků, které, když dodržíte, bude váš Instagram prostě skvělý, stále plný inspirace a skvělého obsahu.

Skutečně si myslím, že právě Instagram je to místo, kde jsou vaše zákaznice. Obzválště v módě. Ale je potřeba se s ním skamarádit. 

Aby byl dobrý sluha a ne špatný pán. Instagram může být váš katalog. Místo, kde komunikujete se svým kmenem. Se svými lidmi. Bezpečný prostor, který vás všechny baví. 

Má ale svá pravidla. A proto jsem to tu sepsala. Vím, jaké to je, když vám sociální sítě berou všechen čas. A taky vím, co udělat proto, aby to tak nebylo. A přesto fungoval skvěle.

Všechno, o čem v programu mluvím a píšu, mám odžito, vyzkoušeno

Já jsem si nic z toho co tady najdete, nevymyslela. Všechny tipy, strategie a návody vycházejí z mé vlastní zkušenosti a praxe. Přidávám vám tedy, na spoustě míst, případové studie, printscreeny a materiály z mé tvorby a mých marketingových kampaní.

Dávám vám sem příklady z praxe

Tam, kde to situace vyžaduje, najdete jasnou ukázku toho, jak daný tip, kampaň či inspirace vypadá v praxi. Žádné teorie. Všechno uvidíte hezky v reálu.

Celou tuhle krásu završí bonusová videa, která vás nakopnou a nadchnou a jsem si jistá, že konečně pochopíte, co je SEO a PPC

a zda je něco z toho pro vás či nikoli.

Martin Kalina,

můj host, je specialista na reklamu, s velkou láskou pro PPC reklamy. V prvním bonusu jsme se zaměřili na práci s klienty a s vaším kmenem. Zjistíte tam, co je to ReMarketing a jak jej používat

Já bych tenhle rozhovor dokázala posouchat hodiny.

Je v něm tolik moudra, zkušeností a laskavosti, že ho prostě chcete slyšet.

PPC reklama a SEO

V druhém bonusu, skutečně, možná poprvé v životě, pochopíte, jak pracovat s vyhledávači, když máte svou vlastní módní značku. 

Zjistíte, co je to SEO, PPC, zda je to pro vás a nebo ne a hlavně, že se toho skutečně nemusíte bát.

Martin dokáže všechno tak krásně vysvětlit, že to pochopí úplně každý. Když jsem to pochopila já, vy můžete také.

 

Tak co? Líbí se vám to?

Za přístup k obrovskému množství tipů, návodů a inspirace zaplatíte:

 39 990 Kč

Celková částka je včetně DPH

Zaplatíte jednorázově a bude tu pro vás odteď a napořád, se všemi budoucími aktualizacemi a naplno.

A nebo si můžete celou částku rozložit do 4 menších splátek a zaplatit tak

4 x 9 997,50 Kč (včetně DPH)

Provedu vás

Jsem podnikatelka s jedenáctiletou praxí s vedením textilní výrobní firmy.

Pomáhám ženám postavit jejich módní či textilní projekt na pevné základy, v souladu s jejich životními hodnotami.

Jsem průvodkyní, rádkyní a mentorkou, na cestě ke svobodnému a úspěšnému podnikání.

Časté dotazy

Kolikrát ročně mohu do kurzu vstoupit?

Vzhledem k tomu, že se nejedná o klasický kurz, můžete do něj vstoupit kdykoli během roku. Všechny moduly se vám otevřou najednou.

Musím jednotlivé tipy procházet postupně, nebo mohu přeskakovat?

Jak se vám zlíbí. Pokud jste na samém začátku, jděte klidně krok za krokem a budujte postupně. Pokud už nějakou zkušenost s podnikáním máte, vytahujte si přesně to, co vás přitáhne v daný okamžik. Pokud zaměříte pozornost na aplikování daného tipu, bude to vždycky fungovat.

Váhám s pořízením kurzu, protože už takhle nemám čas.

Tohle je velmi častá obava, zvlášť pokud jste maminka malých dětí. Tady ale nebude potřeba extra moc víc vašeho času. Dávám vám k dispozici přehledně a jednoduše jednotlivé střípky skládačky. Skládat je můžete přesně takovým tempem, jaké vám vaše situace dovoluje. Moje zkušenost ovšem říká, že když uděláte každý den alespoň jeden malý krok, ujdete, třeba za měsíc, pěkný kus cesty.

Ráda bych si kurz dopřála, ale je to pro mě velká investice naráz. Můžu si kurz pořídit i na splátky?

Ano. Jsem si vědoma toho, že kurz je velkou investicí, proto je možné zaplatit ho v měsíčních splátkách. Možnost splátek si zvolíte přímo v objednávkovém formuláři (ten najdete pod libovolným tlačítkem na této stránce).

Jsem teprve na začátku svého podnikání, je kurz určený pro mě?

Ano. Jednotlivé tipy jsem poskládala tak, aby v nich svou radu a pomocnou ruku našel kdokoli, třeba i úplný začátečník. Jen ve vašem případě doporučuji začít hezky od začátku. Od tipu č.1 a moc nepřeskakovat.

Mám už vybudovanou značku a potřebuju podpořit prodeje. Najdu tady rady pro mě?

Rozhodně ano. Najdete tu tipy, jaké druhy reklam můžete pro svou značku nastavit a velké množství tipů na různé akce, strategie a kampaně. Inspirace a návody, rady tipy triky, odkazy. Všechno na jednom místě.

Reference

Rehanu jsem potkala „náhodou“ pokud na náhody věříte. Nikdy mě nenapadlo si najít koučku. Podnikám 13 let, a jak už to bývá, přišlo vyhoření a nechuť jít dál. V tu chvíli jsem na IG našla Rehanu a její příběh mě zaujal. Tak jsem hned napsala email a už to jelo. Byla to jízda, podnikání mě začalo zase bavit a nyní otvírám nové eshopy, mám luxusní Snovou kolekci polštářů, která je nádherná a moje práce mě baví a hlavně baví mě se potkávat s úžasnými lidmi. Spolupráce s mentory je tou nejlepší investicí do mého podnikání a hlavně do mého života a rozvoje. Děkuji Rehaně, že se vydala touto nádhernou cestou a pomáhá nám objevovat úžasné možnosti v podnikání. Rehano děkuji.
Marcelahttps://www.polstarnakojeni.cz/
Rehanu jsem oslovila ve chvíli, kdy jsem chtěla rozjet svoji značku s udržitelnou módou a vůbec jsem netušila jak začít a kde sehnat všechny kontakty. Díky Rehaně jsem se vyvarovala spousty chyb, které bych udělala hned zpočátku. Získala jsem kontakty na velmi schopné a šikovné švadlenky i technoložku, bez kterých se neobejdu. Velmi mi pomohla se sociálními sítěmi, kterým jsem se dlouho vyhýbala a styděla se zveřejnit. Dala mi tipy konkrétně na moji značku, jak ji mohu prezentovat, posílala inspiraci, dávala zpětnou vazbu a poskytla vždy pomoc a oporu. Investice do konzultaci s Rehanou bylo to nejlepší, co jsem pro sebe a svoji značku udělala.
Petrahttps://lunashop.cz/
Spolupráca s Rehanou je profesionalita, láskavosť a ľudskosť v jednom. Jej profesionálne rady vám zjednodušia a uľahčia život. Tam, kde vy vidíte zásek, ona povie: ,,udelej to takhle" a bum, pecka, máte voľné ruky a idete ďalej. Môžte rozvíjať ďalšie veci - iné stránky podnikania 😉 Mať Rehanu v podnikaní po svojom boku, je proste výhra. Ďakujem Rehana
Slávkahttps://www.instagram.com/patchwork_kreativ/
Spolupráci s Rehanou mohu jednoznačně doporučit. 1. Nebude se vám snažit zavděčit a mazat vám med kolem pusy, hezky vám řekne věci tak, jak jsou. A to je jednak potřebné a jednak se to už tolik nevidí 🙂 2. Pomůže vám najít jiný směr, vydestiluje s vámi to hlavní, čemu v rámci projektu dávat pozornost. 3. Dodá vám odvahu to nezvdávat. Ze svých vlastních zkušeností ví, jak funguje textilní byznys, takže s vámi dokáže řešit různé oblasti celého řetězce zvané podnikání.
Veronikawww.bygreyson.shop
Když jsem hledala mentora, osobu, která by mě v podnikání vedla, která by se mnou řešila problémy a výzvy, které se cestou objeví, která má více zkušeností než já, která si stejnou cestou již prošla, byla Rehana jasnou volbou. Rehana mi svým postojem, vyjadřováním, svými názory a vystupováním byla hodně blízká. Je chápavá, umí se vcítit do vašich problémů, věcí, které řešíte a skvěle vás navede právě na cestičku, která je pro vás nejlepší. Mně taky hodně pomohla. Ukázala mi směr a cestu, kterou jsem já sama v té době vůbec neviděla. A za to jsem jí neskutečně vděčná. Ano, to je výhoda mentora a já si podnikání bez mentora teď již neumím představit. Navíc najít mentora, který má zkušenosti právě v té oblasti, ve které podnikáte, je opravdová výhra. To, že Rehana má mnoholeté zkušenosti s výrobou, plánováním, prodejem,... je úžasné. Umí vám tak dokonale poradit. Jsou to opravdu rady člověka, který ví, o čem mluví. Který si ty situace zažil. Který vás ví odkázat na další lidi. Najít takovéhoto mentora je poklad . A nim Rehana určitě je.
Ivanawww.estampada.cz

Objednávka

Marketingově laděného online kurzu