Do výzvy můžete vstoupit už jen do NEDĚLNÍ PŮLNOCI 2. listopadu

INTENZIVNÍ, NA PRODUKTY ZAMĚŘENÉ

6týdenní marketingové výzvy 

Pro tvůrkyně – módy, šperků, keramiky či jiných výrobků

„Tvořit vám jde skvěle, ale prodávat už tak moc ne? Jestli cítíte, že marketing není vaše silná stránka a chcete na tom zapracovat, něco tu pro vás mám.

V Marketingové výzvě pro tvůrkyně vám krok za krokem ukážu, jak dostat svou tvorbu k těm správným lidem – jednoduše a s lehkostí.

  • Máte svůj produkt a nedaří se vám jej prodávat tak, jak byste si představovala?
  • Marketingové strategie vás tak trochu děsí a nevíte, jak si vybrat tu správnou právě pro vás?
  • Přemýšlíte, jak oslovit své zákaznice či zákazníky a jak s nimi komunikovat?
  • Chcete znát specifika prodeje fyzických produktů?
  • Nejste si úplně jistá v tom, jak přistupovat k firemním sociálním sítím, co na ně patří a jestli je nutné přijít kvůli tomu o své soukromí jen proto, aby lidi bavilo vás sledovat?
  • Máte s propagací a prodejem spojené strachy, obavy a nejistoty?
  • Přemýšlíte, jak propojit online, webové stránky, sítě, markety a všechno, co s podnikáním souvisí, a nezbláznit se z toho?

Pojďte si zažít, jaké to je přestat tápat. Mít vedle sebe někoho, kdo toho slona rozporcuje za vás a každý den vám dá jeden malý, uchopitelný úkol, co dělat, abyste se posouvala vpřed.

Za pouhých 6 týdnů vám předám všechno, co jsem se za 15 let svého podnikání naučila o PRODUKTOVÉM marketingu.

Vy už víte, že propagovat a prodávat své produkty má svá specifika. Nejde jen o sdílení na sociálních sítích a pouštění reklamy. Do hry je zapojen také celý tvůrčí proces. Výroba, dodavatelský řetězec. Milion nápadů, které se nám dennodenně honí hlavou. Kreativní fáze a chvíle naprostého vyčerpání.  I to k tomu patří – mám pravdu?

Já vnímám produktový marketing

jako celostní záležitost.

A právě tak vám jej chci v této výzvě předat.

Ale já vím, že to nemusí být zahlcující. Půjdeme krok za krokem. Jeden úkol za druhým. Začneme uklízet do přihrádek a ujasňovat si priority, možnosti a jednotlivé kroky vedoucí k cíli. Já věřím – a praxe mi to potvrzuje – že vytažení jednoho puzzlíku nám celý obraz neukáže. Je potřeba je poskládat všechny. Jeden po druhém. Tak pojďme na to. Společně.

Bude to jízda, ale za 6 týdnů vám vaše dnešní já poděkuje, že jste se pustila do akce.

Jestli jste tvůrkyně, je pro vás výzva ta nejlepší volba

Je jedno, co vyrábíte. Záleží jen na tom, jestli to myslíte vážně a jestli se už konečně chcete pohnout z místa a začít prodávat i jiným lidem než rodině a kamarádům.

V čem je MARKETINGOVÁ VÝZVA PRO TVŮRKYNĚ tak jedinečná?

Budu tam celou dobu pro vás

Předám vám informace, které budete schopná okamžitě aplikovat do praxe.

Každý týden se ponoříme do jednoho tématu. Půjdeme pomocí krátkých videí přímo do hloubky a vždy dostanete konkrétní úkol, který můžete okamžitě zapojit do vašeho projektu.

Jednotlivá témata budu ještě dovysvětlovat a doplňovat v rámci pravidelných Zoom callů 1x týdně. 

Budu vám celou dobu k dispozici a odpovídat na vaše otázky. A kdykoliv můžete sdílet své myšlenky, úspěchy nebo dotazy s ostatními ve FB skupině.

Nemusíte se bát, že byste nestíhala. Výzva trvá 6 týdnů, ale přístup k ní vám zůstane na rok od jejího zahájení. Můžete tedy jít vlastním tempem nebo se vracet.

Co vás ve výzvě čeká?

1. týden

Revize produktů a smysluplnost projektu

2. týden

Cenotvorba a rozumné plánování

3. týden

Budování komunity a sociální sítě

Co to znamená v praxi:

  • Dostanete podrobný check-list malých úkolů, které vedou k velkému cíli
    První a druhý týden vám krom souhrnných pondělních videí dám i malé kroky na každý den, které můžete udělat, aniž by vás to zatěžovalo nebo zabíralo mnoho času. Můžete je dělat postupně nebo naráz, jak budete chtít. Cílem je, abyste přesně věděla, co máte ten den udělat, a po týdnu se ohlédla zpět a žasla, jak velkou cestu jste ušla s minimálním úsilím.
  • Přidám vám konkrétní tipy na 28 druhů příspěvků na sociální sítě, které vedou k úspěšným prodejům
    Ať nemusíte vymýšlet, co sdílet. Prostě si vyberete ze seznamu a je to.
  • Jako dárek 🎁 vám přidám záznamy workshopů
    Základy v Canvě a Základy tvorby Reels.

4. týden

Prodej Online

5. týden

Prodej Offline

6. týden

Strategie a kampaně

Přestaneme házet špagety o zeď 

Když budete chtít prodávat bez strategie, dopadne to podobně, jako když začnete házet špagety o zeď a čekáte, která se chytne. To asi není úplně nejlepší plán, co říkáte?

Tak to pojďme udělat jinak...

Zažijte 6 týdnů plných inspirace 

v Marketingové výzvě pro tvůrkyně

Záleží jen na vás, jestli do toho půjdete po hlavě a budete plnit úkoly jeden za druhým, nebo si dáte načas a půjdete vlastním tempem. Přístupy do členské sekce a k videím vám totiž zůstanou na celých 12 měsíců.

Na co se můžete těšit?

KAŽDÉ PONDĚLÍ

Získáte přístup k několika krátkým videím na dané téma týdne. Rozporcovala jsem pro vás slona tak, abyste nebyla zahlcená a mohla poznatky ihned aplikovat do praxe.

V každém videu vám dám konkrétní tip na to, co máte udělat tady a teď. Nejde tedy jen o teorii, půjdeme do akce!

KAŽDÝ ČTVRTEK

Ve 13:00 se můžete účastnit živých Zoomů, kde se můžete doptat na jakoukoli otázku, která vás zajímá. Můžete přijít pokaždé a nebo jen někdy, to záleží zcela na vás.

Záznamy z vysílání vám budu ukládat do členské sekce. Abyste se k nim mohla kdykoli vracet.

PODPORA VE SKUPINĚ

K výzvě bude aktivní FB skupina pro aktuální informace, dotazy a sdílení zkušeností, kde se budete moci kdykoli na cokoli zeptat i mimo Zoom cally. Tak to využijte.

Podpora žen, které řeší podobné situace jako vy, je totiž k nezaplacení. Propojujte se a sdílejte.

Program jsem vytvořila tak, abyste všechny kroky dokázala aplikovat přesně na vaše podnikání, s ohledem na vaše časové, energetické i finanční možnosti.

Mým cílem je dovést vás k podnikání, které bude dávat smysl, bude vás bavit a přinášet vám peníze.

Co o programu říkají ženy, které už se mnou programy prošly?

Reference jsou ověřené (e-mailem nebo zprávou ze sociálních chatů a fakturačním systémem) a pocházejí od mých zákazníků, nebo reálných lidí, kteří workshopem už v minulosti  prošli.

Co mi výzva s Rehankou dala? Hlavně akci. 🙂 Věci, které jsem dlouho odsouvala, jsem konečně začala řešit. A dotáhla je. Výzva trvala několik týdnů, každý týden jsme dostávaly konkrétní úkoly a měly pravidelné Zoomy, kde byl prostor se na cokoliv zeptat. Rehanka odpovídá věcně, srozumitelně a mluví o věcech, o kterých se jen tak někde nedočtěte. Například mi pomohla s cenotvorbou, která je pro spoustu lidí běh na roky. V průběhu výzvy jsem si uvědomila, že chci být se značkou víc sama sebou a konečně to promítnout i do komunikace, což zákazníci evidentně ocenili. Navíc jsem díky její podpoře zvládla připravit svůj první prodejní stánek, kde opravdu nic nechybělo. 🙂 Bez Rehanky bych se značkou určitě nebyla tam, kde jsem teď. A nejspíš bych ještě pořád něco ladila, místo abych to opravdu rozjela. Co na jejím přístupu oceňuju nejvíc, je kombinace klidu, nadhledu a ochoty opravdu pomoct. Žádný dotaz není špatně. Umí nasměrovat, ale zároveň nechává prostor, aby si člověk došel ke všemu po svém. ❤
AndreaDogoFogo
Marketingovou výzvu s Rehanou (jako každý jiný kurz, který jsem zatím s Rehanou absolvovala) moc ráda doporučím dále! Nečekejte, že to bude jen o nastavování systému pro postovaní příspěvků nebo samotném natáčení a tvoření - kurz vás donutí jít od základů a uvědomit si i někdy ne úplně příjemná zjištění. Mám dobře nastavenou komunikaci, cílím dobře, umím jasně odkomunikovat to, co chci a komu chci? K tomu dostanete ale i spoustu praktických tipů, které vás určitě posunou dále. Pokud budete chtít. Protože v marketingu se někdy brzdíme jen my sami. A i s tím umí Rahana pomoci, nakopnout, když o to stojíte 🙌💪
Tereza MňukSelene Colletive
Marketingová výzva za mne něco naprosto jedinečného . Informace k nezaplacení, lidé se kterými je Vám jako v pokojíčku se skvělým čajem… Za mne třeba jen seznámení s Canva v podání Tebe je něco úžasného. Lidsky, jednoduše, srozumitelně a s úsměvem na tváři . Dekuju .
Jana Němcováemipet.cz
Jste zlatá, děkuji. Byla jste ta nejlepší volba. Neskutečně jste mě nakopla a dala smysl a úplnost celému tomu projektu. Děkuju!
Renata

Rozhovory s absolventkami kurzů a klientkami:

Časový harmonogram aneb co vás teď čeká:

  • Výzva začíná
    V pondělí 3. listopadu 2025 a končí 11. prosince 2025, a při bonusových konzultacích se potkáme co nejdříve to půjde.
  • Přístupy do členské sekce a FB skupiny
    Vám přijdou v pondělí 3. listopadu, abychom začaly všechny společně.
  • Materiály, témata a záznamy
    Téma týdne se vám otevře vždy v pondělí – po dobu 6 týdnů. Záznamy vám budou zůstávat jak ve FB skupině, tak v členské sekci a to na 12 měsíců, tedy do 3. 11. 2026.
  • Moje podpora
    Ve FB skupině a při Zoomových setkáních budu s vámi naživo a pro vás. Celou dobu a aktivně. Tak toho využijte naplno.

Já jsem Rehana

Podnikatelka s jedenáctiletou praxí s vedením textilní firmy.

Mentorka módních tvůrců, která už po cestě k úspěšné módní značce dovedla desítky krásných projektů.

Sama jsem před lety vytvořila módní značku, jejíž produkty se dnes, po tisících, prodávají po celém světě.

Textilní výroba je má vášeň. Prošla jsem si všemi procesy od vytváření produktu přes plánování, vedení dílny, marketing a obchod, včetně expanze do 36 zemí světa.

Vím, jak moc by mi pomohlo, kdybych ve svých začátcích našla někoho, kdo by mě tím vším dokázal provést. Kolik času, peněz a zbytečných pádů by mi to ušetřilo.

Proto jsem teď tady. Předávám vám veškeré své know-how. Přehledně, jasně, přesto tak, abyste si své podnikání nastavila v souladu se svými životními hodnotami.

Jsem průvodkyní, rádkyní a mentorkou na cestě ke svobodnému a úspěšnému podnikání.

Proč byste se měla učit právě ode mě?

  • Mám 15 let praxe v textilním a módním průmyslu.
    Vše, co vám tu budu předávat, jsem se naučila a vyzkoušela na vlastní kůži.
  • Svými kurzy a konzultacemi
    jsem už pomohla desítkám klientek v rámci České a Slovenské republiky vytvořit funkční a úspěšné módní a textilní značky.
  • Díky mnohaleté zkušenosti
    mám nasbírané velké množství osvědčených kontaktů, ke kterým se z venčí nedostanete vůbec, nebo jen velmi těžko.
  • Když potřebujete najít řešení,
    vím, kde se ptát, kde shánět a kde získat potřebné informace.
  • Jsem tvůrkyně jako vy,
    která kdysi začínala od nuly, a dokážu se velmi dobře vcítit do vaší situace, vašich potřeb, obav i strachů.
  • Jsem máma 2 dětí
    a vím, jaké to je potřebovat skloubit podnikání a život.
  • Tenhle obor miluji.
    Neustále se vzdělávám, sleduji trendy, jezdím na veletrhy, poslouchám podcasty, čtu knihy a získávám nové kontakty. Protože mě to prostě baví a je to můj život.

V rámci výzvy získáte ještě 2 dárky:

 7+2 workshopů s odborníky na témata:

  • Organizace času
  • FB reklama
  • Audit IG profilu a sledování statistik
  • Základy práce s AI
  • Předobjednávky
  • Esence značky
  • Smysluplná kolekce

Záznamy praktických workshopů:

 

👉 Základy Reels

 

👉 Základy grafiky v Canvě

Kolik výzva stojí:

 

6 týdnů plných akčních kroků a mé plné podpory a pozornosti

6.660 Kč

S možností rozdělit si platbu na měsíční 2 splátky za 3.663 Kč

Cena výzvy vychází na cca 158 Kč za den. To je cena jednoho cappucina s croissantem a nebo to můžete investovat do růstu svého podnikání, které vám pak vydělá mnohonásobně více. Pro co se rozhodnete?

Objednávka výzvy:

Pokud si přejete rozdělit platbu na 2 splátky,
v prodejním formuláři dole zaškrtněte políčko "Koupit na 2 splátky".

Pro koho je VÝZVA vhodná?

  • Pro všechny tvůrkyně, které vytvářejí vlastní produkty (jakékoli)
    A chtějí si v podnikání udělat pořádek, nebojí se hrábnout do základů a začít skutečně prodávat.
  • Pro ženy, které s marketingem teprve začínají
    Ale mají nadšení a odvahu pustit se do práce.
  • Pro kreativní duše
    Které milují svou tvorbu a jsou odhodlané vytvořit z toho zdroj svých příjmů.
  • Pro ženy, které už nechtějí dělat v životě kompromisy
    A místo toho se začít zabývat tím, co je baví, dělá jim radost a přináší svobodu a peníze.
  • Pro ty, které se nebojí jít do akce
    Překonat občasné nepohodlí a dělat jasné a systematické kroky k tomu, aby se jejich nápad dostal k opravdovým zákazníkům, kteří budou nadšeně a opakovaně nakupovat.
  • Pro všechny tvůrkyně
    Které mají ochotu udělat něco jinak, aby se pohly z místa a plnily si sny.

Nemusíte všechno zvládat sama

Přidejte se do podporující skupiny stejně naladěných žen a nechte se vést. Postupujte krok za krokem a začněte konečně úspěšně prodávat své produkty.

Pokud máte dotaz, napište mi na info@rehana.cz