Do výzvy můžete vstoupit už jen

INTENZIVNÍ, NA PRODUKTY ZAMĚŘENÉ
6 týdenní marketingové výzvy
Pro tvůrkyně - módy, šperků, keramiky či jiných výrobků
- Máte svůj produkt a nedaří se vám jej prodávat tak, jak byste si představovala?
- Marketingové strategie vás tak trochu děsí a nevíte, jak si vybrat tu správnou právě pro vás?
- Přemýšlíte, jak oslovit své zákaznice či zákazníky a jak s nimi komunikovat?
- Chcete znát specifika prodeje fyzických produktů?
- Nejste si úplně jistá v tom, jak přistupovat k firemním sociálním sítím, co na ně patří a jestli je nutné, přijít kvůli tomu o své soukromí jen proto, aby lidi bavilo vás sledovat?
- Máte s propagací a prodejem spojené strachy, obavy a nejistoty?
- Přemýšlíte, jak propojit online, webové stránky, sítě, markety a všechno, co s podnikáním souvisí a nezbláznit se z toho?
Pak vás srdečně zvu na 6 týdenní jízdu.
Předám vám všechno, co jsem se za 15 let svého podnikání naučila o PRODUKTOVÉM marketingu.
Propagovat a prodávat své produkty má svá spěcifika. Nejde jen o sdílení na sociálních sítích a pouštění reklamy. Do hry je zapojen také celý tvůrčí proces. Výroba, dodavatelský řetězec. Milion nápadů, které se nám denodenně honí hlavou. Krativní fáze a chvíle naprostého vyčerpání. I to k tomu patří - mám pravdu?
Já vnímám produktový marketing jako celostní záležitost
A právě tak vám jej chci v této výzvě předat.

Půjdeme, krok za krokem, rozporcovávat slona. Uklízet do přehrádek a ujasňovat si priority, možnosti a jednotlivé kroky vedoucí k cíli. Já věřím - a praxe mi to potvrzuje - že vytažení jednoho puzzlíku nám celý obraz neukáže. Je potřeba je poskládat všechny. Jeden po druhém. Tak pojďme na to.
Bude to jízda, ale za šest týdnů vám vaše dnešní já poděkuje, že jste se pustily do akce.
Tahle výzva je vhodná pro všechny tvůrkyně
Je jedno, co vyrábíte. Záleží jen na tom, jestli to myslíte vážně a jestli se už, konečně, chcete pohnout z místa a začít prodávat i jiným lidem, než rodině a kamarádům.
V čem je MARKETINGOVÁ VÝZVA PRO TVŮRKYNĚ tak jedinečná?

Předám vám informace, které budete schopné okamžitě aplikovat do praxe.
Každý týden se ponoříme do jednoho tématu. Půjdeme, pomocí krátkých videí, přímo do hloubky a vždy dostanete konkrétní úkol, který můžete okamžitě zapojit do vašeho projektu.
Jednotlivá témata budu ještě dovysvětlovat a doplňovat v rámci pravidelných Zoom callů 1x týdně.
Pravidelně budu také odpovídat na vaše otázky a kdykoliv můžete sdílet své myšlenky, úspěchy nebo dotazy s ostatními ve FB skupině.
Nemusíte se bát, že byste nestíhaly. Výzva trvá 6 týdnů, ale přístup k ní vám zůstane na 3 roky od jejího zahájení. Můžete tedy jít vlastním tempem nebo se vracet.
Co vás ve výzvě čeká?
1. týden / Revize produktů a smysluplnost projektu

- Ujasníme si jedinečnou esenci vaší značkyZní to jako klyšé, ale bez toho se nikam nepohneme. Pokud vytváříte nějaký produkt, je potřeba si být vědoma toho, proč by jej měli zákazníci kupovat ode vás a ne od někoho jiného
- Budete znát vaše PROČNezdá se to, ale tohle vědomí vás mnohokrát v budoucu podrží. Věřte mi, vím o čem mluvím.
- Ujasníme si, komu vlastně prodávateČasto se totiž stává, že se snažíte prodávat všem a tak vlastně neprodáváte nikomu. Jasné vytyčení cílové skupiny dokáže mnoho věcí usnadnit.
- Dáme vašim kolekcím smysl a návaznostAbyste přestaly koukat jen na první krok ale dokázaly vidět celou cestu. Nejen tu vaší - výrobní, marketingovou a prodejní, ale i cestu zákazníka.
2. týden / Cenotvorba a rozumné plánování

- Propočítáme si výrobní cenuPokud nemáte jasně dopočítané náklady, mohou vám peníze utíkat bokem a ani o tom nevíte. Podíváme se tedy co všechno do výrobní ceny započítat a jak si evidovat vše na jednom místě.
- Prodejní cenaVás, pravděpodobně velmi zajímá a měla by. Koukneme se společně na to, jestli je máte spočítané správně a co všechno do ní vlastně patří.
- Naučíte se sledovat výdaje a příjmyZ dlouhodobého a udržitelného hlediska potřebujeme vědět, kde jsou naše peníze. naučím vás vytvořit si barevnou a pochopitelnou tabulku, kterou budete rády vyplňovat a sledovat.
- Začneme rozumně plánovatPotřebujeme propojit prodej s výrobou, objednáváním materiálu a vašimi finačními, energetickými i časovými možnostmi. Bez plánování je pak marketing jen "házení špaget o zeď a čekání, která se chytne". Pojďme to změnit.
3. týden / Komunita a sociální sítě

- Jakou si vybrat sociální sít?Pojďme přijít na to, kde se nacházejí právě vaši zákazníci a které sociální síti má smysl věnovat pozornost, případně JESTLI, jsou sociální sítě cesta právě pro vás.
- Organický růstNa začátku podnikání vás nikdo nezná. Jak můžete získat první sledující a první nákupy? Kolik času a energie vás to bude stát?
- Musíte investovat do reklamy?Kdy přichází ten správný čas na reklamu? Které produkty do reklamy vybrat a jak připravit podklady? Jaký druh reklamy je vhodný pro váš produkt?
- Projdu s vámi základy práce s CanvouCanva je skvělý grafický nástroj, který se vám může na vaší cestě hodit. projdu s vámi základní tipy, jak s ní pracovat. Jak vytvářet příspěvky, carrousely, reelska a jak otitulkovat vaše videa.
4. týden / Prodej online

- Jiné než e-shopové možnosti prodejeNemáte e-shop? Pojďme se podívat na jiné než e-shopové možnosti. Pro koho jsou vhodné a jak je můžete využívat.
- Na e-shop se ale podíváme zblízkaĆasto se setkávám s tím, že tvůrkyně dojdou do bodu, kdy cítí, že už e-shop potřebují, ale vůbec netuší odkud začít, aby bylo všechno funkční a nastavené správně. Já mám bohaté zkušenosti s vytvářením webu pro svou značku i pro své klienky. Ráda se s vámi o ně podělím.
- Koukneme se na to, jak má web vypadat, aby přitahoval vaše platící zákazníky. Aby byl místem, kde chtějí trávit svůj čas.
- Projdeme nutnou legislativu a důležité odkazy, na které není radno zapomínat.
- Podíváme se na téma produktových fotek. Jaké a kam použít tak, aby zaujaly
- Ukážu vám, jak zvyšovat hodnotu objednávky, nebo inspirovat zákazníky, aby se k vám na e-shop opakovaně vraceli nakupovat.
5. týden / Prodej offline

- Online ještě není úplně pro vás?Nebo se prostě rády potkáváte s lidmi osobně, abyste viděly jejich zpětnou vazbu? Tak to je offline nejspíš dobrou volnou právě pro vás
- Projdeme si možnosti offline prodeje
- Pro koho z vás je vhodná účast na marketech a různých prodejních akcích.
- Přemýšlíte o tom, že dáte své produkty někam do prodejny nebo Concept storu? Jaké podmínky pro takovou spolupráci platí a pro koho je vhodná?
- Chcete zorganizovat soukromou akci nebo víkendový prodej? Koukneme se na vaše možnosti a ukážeme si způsob realizace.
- Projdeme si způsob, jak lidi pozvat na přehlídku nebo den otevřených dveří. Možná některá z vás budete chtít zákaznice pozvat do svého salonku nebo tvořit různé kurzy (keramiky, tvoření šperků a podobně). I tuhle možnost v pátém týdnu probereme.
6. týden / Strategie

- Přestaneme házet špagety o zeďKdyž budete chtít prodávat bez strategie, dopadne to podobně, jako když začnete házet špagety o zeď a čekat, která se chytne.
- Koukneme se na to, jak můžete ve svém podnikání podpořit prodeje pomocí různých akcí a vytvářet "prodejní kopce". Jak s nimi zacházet tak, aby vám nekazily nákupy v průběhu roku a jak z vás nedělat "slevomat".
- Zaměříme se na zákaznickou péči, protože ta je v rámci komunitního prodeje a Love Brandů jedna z nejdůležitějších součástí prodeje.
- V rámci péče o zákazníka to objednávkou teprve začíná. Podíváme se tedy na to, jak můžete se zákazníkem pracovat i poté, co objedná. Abyste s ním vytvářely vztah a inspirovaly ho k dalším nákupům.
- Pozveme vaše zákazníky do bonusových klubů a vymyslíme dárečky, které je potěší.
Zažijte 6 týdnů plných inspirace
v Marketingové výzvě pro tvůrkyně
Záleží jen na vás, jestli do toho půjdete po hlavě a budete plnit úkoly jeden za druhým, nebo si dáte načas a půjdetče vlastním tempem. Přístupy do členské sekce a k videím vám totiž zůstanou na celých 12 měsíců.
Co vás ve výzvě čeká?

KAŽDÉ PONDĚLÍ

KAŽDÝ ČTVRTEK

PODPORA VE SKUPINĚ
V každém videu vám dám konkrétní tip na to, co máte udělat tady a teď. Nejde tedy jen o teorii, půjdeme do akce!
Záznamy z vysílání vám budu ukládat do členské sekce. Abyste se k nim mohly kdykoli vracet.
Podpora žen, které řeší podobné situace jako vy, je totiž k nezaplacení. Propojujte se a sdílejte.
Program jsem vytvořila tak, abyste všechny kroky dokázali aplikovat přesně na vaše podnikání, s ohledem na vaše časové, energetické i finanční možnosti.
Mým cílem je dovést vás k podnikání, které bude dávat smysl, bude vás bavit a přinášet vám peníze.
Co o programu říkají ženy, které už se mnou programy prošly?

Reference jsou ověřené (e-mailem nebo zprávou ze sociálních chatů a fakturačním systémem) a pocházejí od mých zákazníků, nebo reálných lidí, kteří workshopem už v minulosti prošli.
Jste zlatá, děkuji. Byla jste ta nejlepší volba. Neskutečně jste mě nakopla a dala smysl a úplnost celému tomu projektu. Děkuju!
Rozhovory s absolventkami kurzu a klientkami:

Časový harmonogram aneb co vás teď čeká:
- Výzva začínáV pondělí 31. března 2025 a končí 18. května 2025
- Přístupy do členské sekce a FB skupinyVám přijdou ihned po zaplacení objednávky nebo první splátky. Budete tedy moci začít se seznamováním a třeba i pár bonusy, které jsem pro vás přichystala.
- Materály, témata a záznamyTéma týdne se vám otevře vždy v pondělí - po dobu 6 týdnů. Záznamy vám budou zůstávat jak ve FB skupině, tak v členské sekci a to na 12 měsíců, tedy do 31.3. 2026
- Moje podporaVe FB skupině a při Zoomových setkáních budu s vámi celou dobu naživo a pro vás. Celou dobu a aktivně. Tak toho využijte naplno.

Já jsem Rehana
Podnikatelka s jedenáctiletou praxí s vedením textilní firmy.
Mentorka módních tvůrců, která už po cestě k úspěšné módní značce dovedla desítky krásných projektů.
Sama jsem před lety vytvořila módní značku, jejíž produkty se dnes, po tisících, prodávají po celém světě.
Textilní výroba je má vášeň. Prošla jsem si všemi procesy od vytváření produktu přes plánování, vedení dílny, marketing a obchod, včetně expanze do 36 zemí světa.
Vím, jak moc by mi pomohlo, kdybych ve svých začátcích našla někoho, kdo by mě tím vším dokázal provést. Kolik času, peněz a zbytečných pádů by mi to ušetřilo.
Proto jsem teď tady. Předávám vám veškeré své know how. Přehledně, jasně, přesto tak, abyste s své podnikání nastavili v souladu se svými životními hodnotami.
Jsem průvodkyní, rádkyní a mentorkou, na cestě ke svobodnému a úspěšnému podnikání.

Proč byste se měly učit právě ode mě?
- Mám 15 let praxe v textilním a módním průmyslu.Vše, co vám tu budu předávat, jsem se naučila a vyzkoušela na vlastní kůži.
- Svými kurzy a konzultacemijsem už pomohla desítkám klientek v rámci České a Slovenské republiky vytvořit funkční a úspěšné módní a textilní značky.
- Díky mnohaleté zkušenostimám nasbírané velké množství osvědčených kontaktů, ke kterým se z venčí nedostanete vůbec, nebo jen velmi těžko.
- Když potřebujete najít řešení,vím, kde se ptát, kde shánět a kde získat potřebné informace.
- Jsem tvůrkyně jako vy,která kdysi začínala od nuly, a dokážu se velmi dobře vcítit do vaší situace, vašich potřeb, obav i strachů.
- Jsem máma dvou dětía vím, jaké to je potřebovat skloubit podnikání a život.
- Tenhle obor miluji.Neustále se vzdělávám, sleduji trendy, jezdím na veletrhy, poslouchám podcasty, čtu knihy a získávám nové kontakty. Protože mě to prostě baví a je to můj život.
Kolik výzva stojí:
6 týdnů plných akčních kroků a mé plné podpory a pozornosti.
9 960 Kč
S možností rozdělit si platbu na měsíční 3 splátky za 3 320 Kč
Cena výzvy vychází na cca 237 Kč za den. To je cena jednoho lístku do kina, snídaně v oblíbené kavárně a nebo to můžete investovat do růstu svého podnikání, které vám pak vydělá mnohonásobně více. Pro co se rozhodnete?

Pro koho je VÝZVA vhodná?
- Pro všechny tvůrkyně, které vytvářejí vlastní produkty (jakékoli)A chtějí si v podnikání udělat pořádek, nebojí se hrábnout do základů a začít skutečně prodávat
- Pro ženy, které s marketingem teprve začínajíAle mají nadšení a odvahu pustit se do práce.
- Pro kreativní dušeKteré milují svou tvorbu a jsou odhodlané vytvořit z toho zdroj svých příjmů.
- Pro ženy, které už nechtějí dělat v životě kompromisyA místo toho se začít zabývat tím, co je baví, dělá jim radost a přináší svobodu a peníze.
- Pro ty, které se nebojí jít do akcePřekonat občasné nepohodlí a dělat jasné a systematické kroky k tomu, aby se jejich nápad dostal k opravdovým zákazníkům, kteří budou nadšeně a opakovaně nakupovat
- Pro všechny tvůrkyněKteré mají ochotu udělat něco jinak, aby se pohly z místa a plnily si sny.

Nemusíte všechno zvládat sama
Přidejte se do podporující skupiny stejně naladěných žen a nechte se vést. Postupujte krok za krokem a Začněte konečně úspěšně prodávat své produkty.