Jedinečný online kurz

MARKETINGOVÁ POKLADNICE

tipů. jak úspěšně prodávat produkty své vlastní módní značky

Máte svůj produkt, módní značku

a chcete své produkty dostat mezi lidi?

  • Nedaří se vám prodávat
    tak, jak byste si představovala?
  • Marketingové strategie
    vás tak trochu děsí a nevíte, jak si vybrat tu správnou právě pro vás?
  • Přemýšlíte, jak oslovit své zákaznice
    či zákazníky a jak s nimi komunikovat?
  • Chcete znát specifika
    prodeje fyzických produktů?
  • Nejste si úplně jistá
    v tom, jak přistupovat k firemním sociálním sítím, co na ně patří a jestli je nutné, přijít kvůli tomu o své soukromí jen proto, aby lidi bavilo vás sledovat?
  • Máte s propagací spojené strachy,
    obavy a nejistoty?
  • Přemýšlíte, jak propojit online,
    webové stránky, sítě, markety a všechno, co s podnikáním souvisí a nezbláznit se z toho?

Zjistěte, jak ukázat svůj produkt lidem, kteří o něj mají skutečný zájem.

Vytvořte si svůj kmen. Skupinu těch, kteří od vás budou nakupovat a sdílet své nadšení s dalšími, podobně naladěnými lidmi.

Co na vás v programu čeká:

Na začátek

Příběh mé značky Angel Wings

Každý, kdo podniká, ví, že mezi teorií a praxí bývá velký rozdíl. Proto jsem se, hned v úvodu, rozhodla vyprávět pravdivý příběh mé značky Angel Wings. Pohled do zákulisí, od nápadu, první objednávky až po globální značku. Už jen tohle pro vás bude nálož inspirace. 

První část pokladnice

Vytvořte Love Brand

Osahuje 16 tipů, které se zaměřují na komunikaci s klienty, vytvoření míst, jako jsou sociální sítě a pochopení, jak je můžete pro svůj business použít. Jak vytvořit web, který vám bude skutečně prodávat a jak si budovat komunitu nadšených fanoušků, kteří vás budou milovat a kteří se k vám budou rádi vracet a nakupovat.

Druhá část pokladnice

Reklama a propagace

V sedmi tipech se podíváme na téma Reklamy. Ta totiž dokáže nádherně pracovat pro vás, když ji umíte správně používat.

Zjistíte, co to je ReMarketing a jak moc vám může posloužit, jak se zviditelnit i mimo online svět, co všechno potřebujete vědět, když jdete na veletrh nebo market a taky třeba, jak spolupracovat s influencery nebo jak navázat Affiliate spolupráci.

Třetí část pokladnice

Strategie a kampaně

Posledních 21 tipů  jsou návody pro případ, kdy budete cítit, že chcete podpořit prodeje, vymyslet pro své lidi nějakou akci, ať už pro zábavu nebo rozproudění cash flow. Najdete tu návod, jak na poštovné zdarma, Night shopping, jak pracovat s předprodeji, jak navázat a udržet velkoobchodní spolupráce a mnoho dalšího.

A Ještě něco navíc

přibalila jsem tři speciální moduly:

Web pro módní značku

Všechno, co potřebujete znát, když si chcete vytvořit webové stránky, které budou úspěšně prodávat.  

Projdu s vámi jednotlivé části webu, specifika, která vyžaduje propagace  módy i informace, které na webu žádá zákonná povinnost.

Instagram pro módní značku

Zjistíte, co máte sdílet, abyste zaujali, když teprve budujete svou značku i ve chvíli, když už máte hotové produkty.

Povím vám, jak získat sledující v 17ti vyzkoušených a funkčních tipech a  jak vytrvat a nezahltit se. Všechno s ohledem na to, že nabízíte fyzické produkty, speciálně módu.

Produktové fotografie

Produktové fotky jsou moje velká láska. Vím totiž, jak moc důležité v dnešním světě jsou. Obzvlášť v módě. Ukážu vám tu, na jednom místě, jaké druhy produktovek vlastně existují, ať máte z čeho vybírat.

Přidám ještě dva ucelné návody pro domácí focení s profesionálním výsledkem. Jeden je zaměřený na FLAT LAY fotografie a druhý na focení produktů na figuríně a přenesení fotek na bílé pozadí.

V rámci kurzu vám dám ještě přístup na dva bonusové webináře.

Rozhovory s Martinem Kalinou, specialistou na reklamu, které vás nakopnou a nadchnou a jsem si jistá, že konečně pochopíte, co je SEO a PPC a zda je něco z toho pro vás či nikoli.

Martin Kalina je Marketingový specialista. Nastřelovač. Člověk, který dokáže váš business vidět z nadhledu a ukázat vám velký obraz, který vy, zevnitř, jen těžko sami uvidíte.

V prvním videu si povídáme o tom, jak si budovat svůj vlastní kmen. Že oba dva vnímáme komunikaci se svými lidmi jako klíčovou a jak pracovat s ReMarketingem - tedy cílením reklamy na ty, kteří už vás znají.

SEO a PPC reklama byly pro mě ještě poměrně nedávno, dvě sprostá slova. Něco, o čem ví jen specialisti a to, co patří do těžkého a tvrdého marketingu.

Martin mě vyvedl z omylu a ukázal mi krásu toho, jak to může vypadat, když chytře pomůžete svým zákazníkům, aby na vašem eshopu našli to, co hledají.

Takhle krásně, srozumitelně a jasně jsem o PPC a SEU ještě nikdy neslyšela nikoho mluvit. Tak si poslechněte tento rozhovor. Bude pro vás přelomový.

Cena kurzu obsahuje :

Přístup do Marketingové pokladnice

Tipy, strategie, práce s komunitou
Najdete v ní 44 konkrétních cest, jak dostat váš produkt co nejrychleji mezi lidi, vytvořit silnou módní značku a z vašich zákazníků komunitu nadšených fanoušků, kteří vás budou milovat a doporučovat ostatním.
V hodnotě 29 950 Kč

Tři specializované online kurzy

Web, Instagram a Produktové fotografie
Tři ucelené online kurzy na jednom místě, které vás provedou vším, co potřebujete znát, když si stavíte svůj první Web, tvoříte produktové fotografie a začínáte komunikovat v rámci sociálních sítí.
V hodnotě 5970 Kč

Bonusové rozhovory

Se specialistou na reklamu
Získáte přístup k webinářím, ve kterých, konečně, pochopíte, jak pracovat s vyhledávači, reklamou a jak skutečně a efektivně pracovat se svou komunitou. Zjistíte, co je to SEO, PPC, jak funguje Google nebo Seznam a co z toho je pro vás.
V hodnotě 990 Kč

Získáte přístup do FB skupiny

Kde můžete sdílet své zkušenosti s ostatními tvůrkyněmi a pokládat otázky.

Zažijete SEDM skvělých workshopů

Každé téma z pokladnice s vámi osobně projdu v rámci živých online vysílání.

Můžete mi pokládat otázky

Kdykoli vás bude cokoli zajímat. Stačí využít formulář pod každým tématem.

Všechno, o čem v programu mluvím a píšu, mám odžito, vyzkoušeno

Já jsem si nic z toho co tady najdete, nevymyslela. Všechny tipy, strategie a návody vycházejí z mé vlastní zkušenosti a praxe. Přidávám vám tedy, na spoustě míst, případové studie, printscreeny a materiály z mé tvorby a mých marketingových kampaní.

Dávám vám sem příklady z praxe

Tam, kde to situace vyžaduje, najdete jasnou ukázku toho, jak daný tip, kampaň či inspirace vypadá v praxi. Žádné teorie. Všechno uvidíte hezky v reálu.
NA SPLÁTKY
7487 KČ
4990 Kč
NA TŘI SPLÁTKY
+ Přístup do MARKETINGOVÉ POKLADNICE - napořád
+ Tři SPECIÁLNÍ MODULY
+ Přístup do FACEBOOKOVÉ SKUPINY
+ 7 online WORKSHOPŮ živě
+ ZÁZNAM všech workshopů přístupný na 6 měsíců
+ MOJE OSOBNÍ PODPORA po dobu 3 měsíců
+ BONUSOVÉ rozhovory, otázky a odpovědi, živé vysílání ve FB skupině

Všechna témata pak najdete ve členské sekci pokladnice

Jen hlavní část obsahuje 44 tipů, které mám osobně vyzkoušené a prošlapané vlastní praxí.

V živých vysíláních vás zavedu do tématu, projdu s vámi jednotlivé možnosti a když budete chtít, můžete si pak vybrat tu, která je pro vás v danou chvíli nejlepší a na tu se zaměřit.

Nemusíte využívat všechno. Jde o to si najít to, co vyhovuje vám a v tom se stát mistrem. 

Přístup do online kurzu máte napořád

Živá vysílání vám budu ukládat jako záznam také do členské sekce. Pokud tedy nestihnete přijít naživo, budete si je moci pustit ve chvíli, kdy se vám to bude nejvíc hodit.

Záznamy budete mít dostupné 6 měsíců.

3 měsíce budete mít navíc moji aktivní podporu ve FB skupině, na emailu nebo skrze formulář pod každým modulem  - ten pak padá přímo do mé emailové schránky. Nebojte se ptát. Jsem tam celou dobu pro vás.

Pokud se budou nějaké dotazy opakovat, ráda vám dotočím bonusové video na dané téma a pokladnici obohatím o další marketingový šperk.

Jsem Rehana

Jsem podnikatelka s dvanáctiletou praxí s vedením textilní firmy.

Mentorka módních tvůrců, která už, po cestě k úspěšné módní značce, dovedla desítky krásných projektů.

Sama jsem, před lety, vytvořila módní značku Angel Wings, jejíž produkty se  po tisících, prodávají po celém světě.

Textilní výroba je má vášeň. Prošla jsem si všemi procesy. Od vytváření produktu, přes plánování, vedení dílny, marketing a obchod, včetně expanze do 36 zemí světa.

Proto jsem teď tady. Předávám vám veškeré své know how. Přehledně, jasně, přesto tak, abyste si své podnikání nastavili, v souladu se svými životními hodnotami.

Jsem průvodkyní, rádkyní a mentorkou, na cestě ke svobodnému a úspěšnému podnikání.

Reference

Rehanu jsem potkala „náhodou“ pokud na náhody věříte. Nikdy mě nenapadlo si najít koučku. Podnikám 13 let, a jak už to bývá, přišlo vyhoření a nechuť jít dál. V tu chvíli jsem na IG našla Rehanu a její příběh mě zaujal. Tak jsem hned napsala email a už to jelo. Byla to jízda, podnikání mě začalo zase bavit a nyní otvírám nové eshopy, mám luxusní Snovou kolekci polštářů, která je nádherná a moje práce mě baví a hlavně baví mě se potkávat s úžasnými lidmi. Spolupráce s mentory je tou nejlepší investicí do mého podnikání a hlavně do mého života a rozvoje. Děkuji Rehaně, že se vydala touto nádhernou cestou a pomáhá nám objevovat úžasné možnosti v podnikání. Rehano děkuji.
Marcelahttps://www.polstarnakojeni.cz/
Rehanu jsem oslovila ve chvíli, kdy jsem chtěla rozjet svoji značku s udržitelnou módou a vůbec jsem netušila jak začít a kde sehnat všechny kontakty. Díky Rehaně jsem se vyvarovala spousty chyb, které bych udělala hned zpočátku. Získala jsem kontakty na velmi schopné a šikovné švadlenky i technoložku, bez kterých se neobejdu. Velmi mi pomohla se sociálními sítěmi, kterým jsem se dlouho vyhýbala a styděla se zveřejnit. Dala mi tipy konkrétně na moji značku, jak ji mohu prezentovat, posílala inspiraci, dávala zpětnou vazbu a poskytla vždy pomoc a oporu. Investice do konzultaci s Rehanou bylo to nejlepší, co jsem pro sebe a svoji značku udělala.
Petrahttps://lunashop.cz/
Spolupráca s Rehanou je profesionalita, láskavosť a ľudskosť v jednom. Jej profesionálne rady vám zjednodušia a uľahčia život. Tam, kde vy vidíte zásek, ona povie: ,,udelej to takhle" a bum, pecka, máte voľné ruky a idete ďalej. Môžte rozvíjať ďalšie veci - iné stránky podnikania 😉 Mať Rehanu v podnikaní po svojom boku, je proste výhra. Ďakujem Rehana
Slávkahttps://www.instagram.com/patchwork_kreativ/
Spolupráci s Rehanou mohu jednoznačně doporučit. 1. Nebude se vám snažit zavděčit a mazat vám med kolem pusy, hezky vám řekne věci tak, jak jsou. A to je jednak potřebné a jednak se to už tolik nevidí 🙂 2. Pomůže vám najít jiný směr, vydestiluje s vámi to hlavní, čemu v rámci projektu dávat pozornost. 3. Dodá vám odvahu to nezvdávat. Ze svých vlastních zkušeností ví, jak funguje textilní byznys, takže s vámi dokáže řešit různé oblasti celého řetězce zvané podnikání.
Veronikawww.bygreyson.shop
Když jsem hledala mentora, osobu, která by mě v podnikání vedla, která by se mnou řešila problémy a výzvy, které se cestou objeví, která má více zkušeností než já, která si stejnou cestou již prošla, byla Rehana jasnou volbou. Rehana mi svým postojem, vyjadřováním, svými názory a vystupováním byla hodně blízká. Je chápavá, umí se vcítit do vašich problémů, věcí, které řešíte a skvěle vás navede právě na cestičku, která je pro vás nejlepší. Mně taky hodně pomohla. Ukázala mi směr a cestu, kterou jsem já sama v té době vůbec neviděla. A za to jsem jí neskutečně vděčná. Ano, to je výhoda mentora a já si podnikání bez mentora teď již neumím představit. Navíc najít mentora, který má zkušenosti právě v té oblasti, ve které podnikáte, je opravdová výhra. To, že Rehana má mnoholeté zkušenosti s výrobou, plánováním, prodejem,... je úžasné. Umí vám tak dokonale poradit. Jsou to opravdu rady člověka, který ví, o čem mluví. Který si ty situace zažil. Který vás ví odkázat na další lidi. Najít takovéhoto mentora je poklad . A nim Rehana určitě je.
Ivanawww.estampada.cz

Reference jsou ověřené (e-mailem nebo zprávou ze sociálních chatů a fakturačním systémem) a pocházejí od mých zákazníků, nebo reálných lidí, kteří online kurzem už v minulosti  prošli.

Časté dotazy

Kdy mohu do kurzu vstoupit?

Vzhledem k tomu, že se nejedná o klasický kurz, můžete do něj vstoupit kdykoli během roku. Všechny moduly se vám otevřou najednou. Pokud však vstoupíte do 22. března 2023, získáte mou tříměsíční podporu, Živé vedení po dobu sedmi týdnů a záznamy živých vysílání na 6 měsíců.

Musím jednotlivé tipy procházet postupně, nebo mohu přeskakovat?

Jak se vám zlíbí. Pokud jste na samém začátku, jděte klidně krok za krokem a budujte postupně. Pokud už nějakou zkušenost s podnikáním máte, vytahujte si přesně to, co vás přitáhne v daný okamžik. Pokud zaměříte pozornost na aplikování daného tipu, bude to vždycky fungovat.

Váhám s pořízením kurzu, protože už takhle nemám čas.

Tohle je velmi častá obava, zvlášť pokud jste maminka malých dětí. Tady ale nebude potřeba extra moc víc vašeho času. Dávám vám k dispozici přehledně a jednoduše jednotlivé střípky skládačky. Skládat je můžete přesně takovým tempem, jaké vám vaše situace dovoluje. Moje zkušenost ovšem říká, že když uděláte každý den alespoň jeden malý krok, ujdete, třeba za měsíc, pěkný kus cesty.

Ráda bych si kurz dopřála, ale je to pro mě velká investice naráz. Můžu si kurz pořídit i na splátky?

Ano. Jsem si vědoma toho, že kurz je velkou investicí, proto je možné zaplatit ho ve třech měsíčních splátkách. Možnost splátek si zvolíte přímo v objednávkovém formuláři (ten najdete pod libovolným tlačítkem na této stránce).

Jsem teprve na začátku svého podnikání, je kurz určený pro mě?

Ano. Jednotlivé tipy jsem poskládala tak, aby v nich svou radu a pomocnou ruku našel kdokoli, třeba i úplný začátečník. Jen ve vašem případě doporučuji začít hezky od začátku. Od tipu č.1 a moc nepřeskakovat.

Mám už vybudovanou značku a potřebuju podpořit prodeje. Najdu tady rady pro mě?

Rozhodně ano. Najdete tu tipy, jaké druhy reklam můžete pro svou značku nastavit a velké množství tipů na různé akce, strategie a kampaně. Inspirace a návody, rady tipy triky, odkazy. Všechno na jednom místě.

Objednávka

Marketingové pokladnice tipů a strategií

Vyplňte formulář (e-mail, jméno a příjmení, popř. zvolte stát, zvolte platební metodu - lze platit i běžným bankovním převodem) a klikněte na tlačítko Objednat. Po zaplacení vám na váš e-mail přijde odkaz na vysílání a všechny důležité informace.