Chcete vědět, jak si vyrobit svoji vlastní značku oblečení ?
Na první pokus, přesně podle vašich představ?
Bez zbytečných průtahů. Bez stovek hodin strávených googlením. Bez omylů, pokusů a pádů?
Tak to jste tady správně.
Takhle nějak bude vypadat vaše cesta. Od nápadu, po první kolekci vaší vlastní značky oblečení
Chvilku to trvá a je třeba vědět, kudy se vydat a koho přizvat do týmu. Ale když víte, jak na to, je to skvělá jízda.
Pojďme se na jednotlivé kroky podívat trochu detailněji:
Nápad
To je základ každého projektu
K idee vlastní kolekce oblečení nebo jiného výrobku, vás, nejspíš, dovedl nějaký velký impulz.
- Vám samotným něco na trhu chybí. Marně sháníte dobře padnoucí šaty, tričko, obojek pro psa. Možná najdete něco podobného, ale na 100% spokojeni nejste nikdy.
- Pokud vytvoříte něco, do vyřeší problém či potřebu vám, existuje, jistě, mnoho vám podobných, kteří by něco podobného ocenili také.
Jak
Než se do podnikání pustíte po hlavě
Je dobré si odpovědět na pár základních otázek, které vám ukážou, kam nasměrovat první kroky.
- Kolik chcete/můžete do projektu investovat peněz. Od toho se odvíjí veškerá kalkulace a další plány.
- Chcete vyrábět zboží na sklad a nebo na objednávku? Začnete s pár základními kousky a nebo rádi přemýšlíte ve velkém a potřebujete mít hned ucelenou nabídku v mnoha střizích a barvách?
Specifikace
Popište si svůj produkt
Vemte si tužku a papír, nakreslete si střih, klidně úplně amatérsky a popište si ho do nejmenších detailů.
- Co to vlastně je.
- Jaké jsou vaše speciální požadavky. Co je to, co jiné, podobné produkty nemají.
- Co konkrétně jsou základí vlastnosti, ze kterých neslevíte a které váš produkt odliší od konkurence.
Materiál
Výběr vhodného materiálu
Byste něměli uspěchat.
Pokud nejste z oboru a v textilních materiálech se nevyznáte, nejpíš vám chvilku potrvá, než si vyberete ten pravý.
Pro začátek si ujasněte, co od něj vlastně chcete. A za tím si pak jděte.
Promyslete si také, zda váš produkt bude obsahovat nějaké doplňky, štítky, etikety, drobnou galanterii ( zipy, knoflíky, patentky a podobně )
Prototyp
První kousek, který je podle vašich představ
Vám vytvoří oděvní konstruktérka. To je váš člověk č. 1.
Vy za ní přijdete s nápadem, skicou nebo nějakým kouskem, od kterého se můžete odrazit a ona vám zpracuje střih ( ideálně přímo na vaši postavu ) a odšije první vzorek.
Proto jste si v předchozím kroku specifikovala svou představu do posledního detailu.
Ona má totiž následovat zadání. Vytvořit to tak, jak chcete vy.
Testování
Otestujte si střih i materiál
To je část, která bývá často opomíjená nebo podceňovaná.
Pokud ovšem tvoříte úplně nový střih nebo jste vybrali materiál, se kterým nemáte žádné zkušenosti, je dobré si dát čas na jeho otestování v praxi.
- Pokud to jde, noste prototyp jak nejvíce to jde. Nešetřete ho. Ať víte, jak se chová pohybu, co udělá, když se zapotíte a podobně.
- Materiál je dobré několikrát vyprat a zkusit i teplotu a programy, které pro něj nejsou určené. Klidně i sušičku.
Velikosti
Říká se tomu stupňování
Ve chvíli, kdy máte vytvořený a vyzkoušený střih, předpokládejme na vaši postavu, je na čase si říct, v jakých dalších velikostech budete produkty šít.
- Pokud je prototyp velikosti M, pak budete stupňovat jak směrem nahoru tak dolu.
- Velikostí můžete mít tolik, kolik sami uznáte za vhodné. Můžete se však rozhodnout šít třeba jen tři. Nebo jednu - unverzální. Je to na vás.
- Nikde není napsáno, jakou šířku a dýlku má mít která velikost. Tvoříte si je tedy vždycky podle sebe.
Šicí dílna
Výběr šicí dílny
Není to vždycky úplně jednoduché a pokud nepřicházíte z oboru, je dobré vědět, co máte od dílny chtít a jak s ní komunikovat.
- Nechte si odšít vzorek podle prototpu, ať víte jak šicí dílna pracuje jak jsou rychlí a jakou kvalitu šití mají.
- Po odšití vzorku by vám měla šicí dílna sdělit cenu za ušití podle tipu výrobku.
- Pokud jste s kvalitou šití i cenou spokojeni, domluvte si, jaké mají volné kapacity a kdy můžete začít s výrobou.
Cenotvorba
Správné stanovaní ceny je základ businessu
Ve chvíli, kdy máte všechny vstupní údaje, můžete vypočítat výrobní a následně i prodejní cenu.
Potřebujete k tomu vědět:
- Za kolik nakupujete materiál
- Jakou máte spotřebu látky a doplňků na 1ks výrobku
- Jaká je cena za ušití 1 ks výrobku
- Kolik vás bude stát balné a všechny "dárečky", které posíláte zákazníkovi
Plánování
Plánovat je potřeba pro objednání materiálu a komunikaci s výrobou
Je však zcela neoddělitelné od finančního plánování.
Vytvořte si tabulku, do které si zapíšete množství plánovaných výrobků pro první kolekci. Rozdělte je podle typů, barev a velikostí. Je dobré si tam ještě přidat sloupeček se spotřebou materiálu výslednou cenou.
Budete tak mít informace pro vás - kolik máte objednat materiálu a kolik vás to bude stát. A další, důležitá data, odtud poputujou na šicí dílnu - aby věděli, kolik kusů od barvy, velikosti a produktu budou skutečně šít.
Objednávka
Přichází čas na objednání materiálu a termínu výroby
Každý dodavatel má jiné termíny dodání. Je dobré s tím počítat a navázato to na kapacitní možnosti dílny.
- Pokud je to možné, nechte si, raději, trochu rezervu. Je to živý organizmus a má mnoho částí. Tak ať pak nejste zbytečně ve stresu že nestíháte.
- Množství materiálu vždycky raději zaokrouhlete směrem nahoru. Může se stát, že bude nějaký vadný kus nebo pár kazových metrů. Je lepší mít rezervu.
Výroba
Všechno je nachystáno, jde se šít
Šicí dílna po vás bude chtít:
- Kompletní střihy ve všech velikostech
- Prototyp, ideálně přesně takový, jaký má být finální produkt
- Technické požadavky, pokud nějaké máte
- Látky, galanterii, nitě, cedulky a vše potřebné pro daný produkt
- Velikostní štítky, pracá symboly a cedulky s vaším logem
Prodej
A teď začíná ta pravá legrace
Pokud jste do svého tvoření zapojili sociální sítě, kamarády a známé a už se ví, že něco nového vzniká, může se stát, že první objednávky přijdou prakticky okamžitě.
Pokud mohu doporučit, budujte si svou komunitu, svůj kmen, co nejdříe to je možné.
Můžete pracovat s efektem tajemství, ale mohlo by se stát, že budete zklamané, že svj produkt s velkýma famfárama vypustíte do světa, ale nic se nestane. Protože o tom nikdo neví. Pokud už se nacházíte v této fázi, můžete přejít rovnou do mé Marketingové pokladnice "Jak propagovat úspěšnou módní značku."
Pokud ale vaše produkty teprve vznikají nebo vzniknout mají, pokračujte dále...
Jste rozhodnuti jít do akce a vytvořit svou první kolekci?
Je mi jasné, že tenhle průvodce, který jste právě dočetli, vás nalákal, namotivoval a, nejspíš, vám ujasnil, odkud a kam směřujete. Přesto však cítíte, že pořebujete víc.
Víc informací o jednotlivých krocích
Podrobnější plán cesty
Jasné a úkoly, splnitelné cíle a nasměrování, krok za krokem
Pomoc, podporu a možnost se zeptat, když nevíte
Také se vám mohou hodit
Rady, jak nakontaktovat jednotlivé články řetězce
Co kdy řešit, objednat, domluvit, aby to nakonec do sebe všechno parádně zaklaplo
Vědět, jak máte komunikovat s technoložkou/konstruktérkou, aby vznikl prototyp podle vašich představ
Mít dostatek informací pro komunikaci s šicí dílnou. Vědět, co od nich můžete chtít a co máte vyžadovat
A ještě něco, co má cenu větší, než hrnec zlata:
- Kontakty, na mé, osvědčené, dodavatele látek, galaterie a všech oděvních doplňků
- Doporučení na šicí dílny, technology, tiskaře.
- Předpřipravené tabulky pro výpočet prodejní a nákladové ceny a podklady pro objednávky materiálu i výroby.
Tohle vám může ušetřit roky marných pokusů a hledání správných lidí!
jsem Rehana,
Podnikatelka s jedenáctiletou praxí s vedením textilní firmy.
Mentorka módních tvůrců, která už po cestě k úspěšné módní značce dovedla víc než 30 krásných projektů.
Sama jsem před lety vytvořila módní značku, jejíž produkty se dnes, po tisících, prodávají po celém světě.
Textilní výroba je má vášeň. Prošla jsem si všemi procesy od vytváření produktu přes plánování, vedení dílny, marketing a obchod, včetně expanze do 36 zemí světa.
Vím, jak moc by mi pomohlo, kdybych ve svých začátcích našla někoho, kdo by mě tím vším dokázal provést. Kolik času, peněz a zbytečných pádů by mi to ušetřilo.
Proto jsem teď tady. Předávám vám veškeré své know how. Přehledně, jasně, přesto tak, abyste s své podnikání nastavili v souladu se svými životními hodnotami.
Jsem průvodkyní, rádkyní a mentorkou, na cestě ke svobodnému a úspěšnému podnikání.
Co vás v kurzu čeká:
Celý proces výroby si projdeme v následujících šesti krocích:
1. Vyspecifikujete si svůj produkt
Určíte si, co vlastně bude obsahovat vaše první kolekce a jak dojdete k finálnímu množství, se kterými začnete.
Váš produkt si společne vydefinujeme a popíšeme. Najdeme v něm to, co jej odděluje od všech ostatních a pak vám ukážu, jak to celé napasovat na vaše finanční a kapacitní možnosti.
Ukážu vám, ve které chvíli je důležité, abyste začali být značka, jak zvolit logo a co všechno chtít od grafičky, když vytváříte svou první identitu jako módní tvůrce.
Zjistíte, co všechno potřebujete vyřídit a domluvit ještě před tím, než se pustíte do výroby. Co všechno legislativa žádá a co je dobré si pohlídat.
Po absolovávní tohoto modulu budete vědět :
Jak bude vypadat vaše první kolekce
Jak se vytvoříte svou vlastní skutečnou ZNAČKU
Kdo bude vaše produkty šít a jak je chcete prodávat
2. Zorientujete se v textilních materiálech
Povím vám, jak vybírat ty nejlepší látky pro vaše produkty. Jak komunikovat s dodavateli a vyjednat si ty nejlepší podmínky.
Budete mít přehled a jasnou představu o tom, co chcete a dostatek argumentů pro tu nejlepší komunikci se svými budoucími klienty.
Chtějte to nejlepší! A nedělejte kompromisy.
Jako třešničku na dortu
Vám zde přidávám přehledný seznam mých osvědčených dodavatelů látek, galanterie a dalších módních doplňků.
Po absolovávní tohoto modulu budete mít jasno:
Jak a od koho nakupovat látky a galanterii
Zorientujete se v textilních materiálech
Získáte všechny mé kontakty
3. Zjistíte jak vytvořit prototyp a velikostní řadu
Tvorba prototypu je část, na které shoří velké množství lidí. Je třeba vědět, kdo vám jej vykonstruuje a také, co od takového člověka vlastně máte/můžete chtít.
Má to svoje pravidla, které je dobré znát. Pak může všechno klapnout snadno a rychle.
A nebo se v tom můžete plácat a ztratit tak, klidně, i několik let...
Tyhle pravidla vám tu sdělím. A také vám povím, jak získáte celou velikostní řadu a jak budoucí produkt pořádně otestovat.
V tomto modulu získáte :
Kontakty na oděvní konstruktérky
Informaci, jak dojdete k celé velikostní řadě
Osvědčené rady, jak produkt pořádně otestovat
4. Spočítáte si správně ceny
Projdeme společně všechny položky, se kterými je třeba počítat v kalkulaci výrobní ceny.
Ukážu vám, jak pracovat s marží a velkoobchodními cenami.
Dostanete ode mě kouzelnou tabulku, do které si napíšete cenu, za kterou váš produkt vyrobíte a ona vám vypočítá částku, za kterou jej pak máte (minimálně) prodávat.
V tomto modulu se naučíte:
Jak kalkulovat výrobní cenu
Spočítat si prodejní cenu
Základy finančního plánování
5. Začnete plánovat
Tohle je část, kterou s klientkama probírám krok za krokem.
Vyplňujeme, počítáme, odečítáme, měníme. Tak dlouho, než se nám ukážou počty, se kterými jsou spokojené. Které jsou v souladu s jejich finančními možnostmi a podmínkami šicí dílny.
V této části vám dám k dispozici tabulky, které jsem roky ladila k dokonalosti a které vám budou nádherně sloužit už napořád.
Ukážu vám, jak s nimi pracovat a jak dojít k informacím, které budete potřebovat pro objednávku materiálu, doplňků a pro předání podkladů šicí dílně.
V tomto modulu si vytvřoříte :
Přehlednou tabulku s rozpisem spotřeb a nákladů
Přehledný plán produktů, včetně variant a velikostí
Šablonu, která vám bude sloužit už napořád
6. Necháte si vyrobit svou první, vlastní, kolekci
Provedu vás branou textilní výroby.
Vysvětlím vám celý proces výroby od A do Z a povím vám všechno co vím a co vám usnadní komunikaci s šicí dílnou.
Předám vám přehledný a jasný check list, který se vám bude hodit při objednávce ušití vaší vlastní kolekce. To proto, abyste nebylo zaskočeni a věděli, co můžete požadovat a co si pohlídat.
Dost často se, totiž, klientky ocitnou bezbranné a nevědomé před těmi, kteří jsou mazáci ve svém oboru a vlastně vůbec neví, jak dojít ke společné, oboustranné spokojenosti.
I tady vám přidám velký bonus
Dostanete tipy a kontakty na mnou osvědčené šicí dílny a také inspiraci, jak hledat další, ve vašm okolí.
Po absolvování tohoto modulu budete umět:
Vybrat si šicí dílnu
Nechat si od dílny odšít vzorky
Objednat si výrobu vaší kolekce
Takhle to vypadá uvnitř členské sekce
U každého modulu najdete seznam úkolů. Jejich zaškrtáváním snadno zjistíte, jak blízko už jste ke svému cíli.
Předávám vám zde podrobné seznamy, kontakty a checklisty, díky kterým ušetříte stovky hodin zkoušení a hledání.
V každém modulu najdete video s podrobným popsáním tématu. Pod ním pak všechny potřebné informace ještě v textu a odkazech.
Všechno, co se v tomto kurzu dozvíte, jsou jedinečné informace, které jsem sbírala, svou vlastní zkušeností, téměř 13 let.
Troufám si tvrdit, že je takhle uceleně a přehledně nikde jinde nenajdete.
Provedu vás, krok za krokem, od nápadu po vaši první, vlastní kolekci.
- Ušetříte moře času za marné hledání a učení se pokusy a omyly
- Nebudete muset zbytečně vyhazovat peníze oknem za vzorky, které nejsou, OPĚT, podle vašich představ.
- Vyhnete se frustraci a možnému vyhoření z neustálých neúspěchů a komplikací na vaší cestě.
- Budete mít mou podporu a vedení v každém okamžuku vaší cesty.
U každého modulu najdete okénko, do kterého můžete napsat jakýkoli dotaz. Ten přijde mě, neveřejně, do mé emailové schránky a já vám na něj, osobně odpovím. Kdykoli, když budete potřebovat poradit.
Kdybych měla hodnotu obsahu tohoto kurzu reálně nacenit, pohybovali bychom se v šesticiferných částkách.
Já však cítím, že by měl být dostupný pro každou tvůrkyni i tvůrce, který se rozhodl vytvořit si vlastní módní značku.
Cenu jsem tedy stanovila 39 990 Kč
včetně DPH
První z vás jej však mohou získat za zaváděcí cenu 24.990 Kč včetně DPH
s možností, rozdělit si platbu na dvě splátky
Zvýhodněnou cenu můžete využít jen do středeční půlnoci 21.9.2022
Vytvořit produkt podla vašich představ je první krok. Když však máte hotovo, přichází další výzva.
BUDE POTŘEBA, NAUČIT SE PRODÁVAT
Vytvořila jsem pro vás tedy exclusivně výhodný balíček.
Za jedinečných 79 800Kč 49 900 Kč
Budete tak mít mé kompletní know how pod jednou střechou.
JEDODUŠE TAK, ŽE SI SPOJÍTE VÝROBU A PRODEJ V JEDEN, FUNKČNÍ, CELEK:
Procesem výroby, od nápadu po první ( a mnoho dalších ) kolekcí, jsem provedla už desítky žen. Tady jsou jejich reference:
Na začátku mentoringu s Rehanou jsem měla produkt. Neměla jsem žadné dodavatele, web, ani sítě.
Teď o 3 měsíce později se mi v šicí dílně šije moje první várka pánských mikino-bund, mám web, sítě a dokonce i nedočkavé zákazníky, kteří se nemohou dočkat, až spustím prodej.
Naučila jsem se díky Rehaně nespočet nových věcí. Takové informace z praxe, které se mnou sdílela, jsem nikde nenašla.
Obrovsky mi pomáhala tím, že mi celou dobu držela vizi a byla připravena mě podržet, podpořit, poradit, naučit. Vůbec nepochybovala. Je to něco nenahraditelného.
Rozkouskovala se mnou slona a pak byla po mém boku, dokud jsem ho do sebe nenacpala.
Opravdu když se otočím a vidím poslední měsíce, ještě pořád nemůžu vstřebat, že je to pravda.
Pokud chcete změnu, ukažte, že to myslíte vážně a běžte do mentoringu s Rehanou. Ať je nás víc. Dejte do svého produktu to, co nikdo jiný nemá, a nabídněte ho těm, kteří po něm prahnou.
Díky, Rehani, je to Tvá zásluha, že se zrodily MIDY bez kompromisů, přesně takové, jaké jsem si je vysnila.
Spolupráce s Rehanou je pro mě obrovský dar.
S malou duší uvnitř jsem ji zkusila napsat o průvodcovství k vytvoření bezpodprsenkové módy a byla jsem nadšená, když to vyšlo. Každá minuta konzultace je opravdu neocenitelná.
Rehana mi předává své know how, ke kterému, pokud máte nápad a nejste z oboru jako já, se jen opravdu těžko dostanete.
Díky našim konzultacím jsem zvládla za měsíc to, co nešlo za uplynulé tři roky. Konzultace jsou pro vás ušité na míru, jsou nabité vědomostmi z praxe, efektivní, strukturované, milé, lidské a skvěle nabíjející.
Po každé konzultaci jsem nadšená a přesně vím, kam mířím a co mám udělat dál pro můj posun. Dostanu skvěle zpracované podklady s konkrétními praktickými tipy a kontakty, ale taky i s domluvenými „domácími úkoly“. Velmi oceňuji, že se mnou Rehana intenzivně spolupracuje i mimo konzultace a vždy se na ni mohu obrátit o radu či pomoc.
Pokud začínáte nebo chcete své podnikání posunout dále, Rehanu mohu jen a jen doporučit! Za každou minutu konzultací jsem jí z celého svého srdce vděčná.
Tohle je neocenitelná investice do mého podnikání a především i do mého seberozvoje.
Moc ti Rehano za vše děkuji a především díky tobě věřím, že se BeFairy stane skutečnou módní značkou s duší.
Když jsem hledala mentora, osobu, která by mě v podnikání vedla, která by se mnou řešila problémy a výzvy, které se cestou objeví, která má více zkušeností než já, která si stejnou cestou již prošla, byla Rehana jasnou volbou.
Rehana mi svým postojem, vyjadřováním, svými názory a vystupováním byla hodně blízká. Je chápavá, umí se vcítit do vašich problémů, věcí, které řešíte a skvěle vás navede právě na cestičku, která je pro vás nejlepší.
Mně taky hodně pomohla. Ukázala mi směr a cestu, kterou jsem já sama v té době vůbec neviděla. A za to jsem jí neskutečně vděčná.
Ano, to je výhoda mentora a já si podnikání bez mentora teď již neumím představit. Navíc najít mentora, který má zkušenosti právě v té oblasti, ve které podnikáte, je opravdová výhra.
To, že Rehana má mnoholeté zkušenosti s výrobou, plánováním, prodejem,... je úžasné. Umí vám tak dokonale poradit. Jsou to opravdu rady člověka, který ví, o čem mluví. Který si ty situace zažil. Který vás ví odkázat na další lidi.
Najít takovéhoto mentora je poklad . A jím Rehana určitě je.
Možná vás ještě zajímá:
Na jak dlouho budu mít přístupy do kurzu?
Nejsem z textilního oboru, je kurz pro mě?
Co když budu mít nějaké dotazy?
Otevřou se mi všechny moduly naráz?
Dozvím se zde také něco o prodeji a marketingu?
Vstupte do světa módních značek tudy:
Máte ještě nějaké dotazy? Napište mi na můj email:
info@rehana.cz