Chcete vědět, jak si vyrobit svoji vlastní značku oblečení ?

Na první pokus, přesně podle vašich představ?

Bez zbytečných průtahů. Bez stovek hodin strávených googlením. Bez omylů, pokusů a pádů? 

Tak to jste tady správně.

Takhle nějak bude vypadat vaše cesta. Od nápadu, po první kolekci vaší vlastní značky oblečení

Chvilku to trvá a je třeba vědět, kudy se vydat a koho přizvat do týmu. Ale když víte, jak na to, je to skvělá jízda. 

Pojďme se na jednotlivé kroky podívat trochu detailněji:

Nápad

To je základ každého projektu

K idee vlastní kolekce oblečení nebo jiného výrobku, vás, nejspíš, dovedl nějaký velký impulz.

  • Vám samotným něco na trhu chybí. Marně sháníte dobře padnoucí šaty, tričko, obojek pro psa. Možná najdete něco podobného, ale na 100% spokojeni nejste nikdy.
  • Pokud vytvoříte něco, do vyřeší problém či potřebu vám, existuje, jistě, mnoho vám podobných, kteří by něco podobného ocenili také.

Jak

Než se do podnikání pustíte po hlavě

Je dobré si odpovědět na pár základních otázek, které vám ukážou, kam nasměrovat první kroky.

  • Kolik chcete/můžete do projektu investovat peněz. Od toho se odvíjí veškerá kalkulace a další plány.
  • Chcete vyrábět zboží na sklad a nebo na objednávku? Začnete s pár základními kousky a nebo rádi přemýšlíte ve velkém a potřebujete mít hned ucelenou nabídku v mnoha střizích a barvách?

Specifikace

Popište si svůj produkt 

Vemte si tužku a papír, nakreslete si střih, klidně úplně amatérsky a popište si ho do nejmenších detailů.

  • Co to vlastně je.
  • Jaké jsou vaše speciální požadavky. Co je to, co jiné, podobné produkty nemají.
  • Co konkrétně jsou základí vlastnosti, ze kterých neslevíte a které váš produkt odliší od konkurence.

Materiál

Výběr vhodného materiálu

Byste něměli uspěchat. 

Pokud nejste z oboru a v textilních materiálech se nevyznáte, nejpíš vám chvilku potrvá, než si vyberete ten pravý. 

Pro začátek si ujasněte, co od něj vlastně chcete. A za tím si pak jděte.

Promyslete si také, zda váš produkt bude obsahovat nějaké doplňky, štítky, etikety, drobnou galanterii ( zipy, knoflíky, patentky a podobně )

Prototyp

První kousek, který je podle vašich představ

Vám vytvoří oděvní konstruktérka. To je váš člověk č. 1.

Vy za ní přijdete s nápadem, skicou nebo nějakým kouskem, od kterého se můžete odrazit a ona vám zpracuje střih ( ideálně přímo na vaši postavu ) a odšije první vzorek. 

Proto jste si v předchozím kroku specifikovala svou představu do posledního detailu. 

Ona má totiž následovat zadání. Vytvořit to tak, jak chcete vy.

Testování

Otestujte si střih i materiál

To je část, která bývá často opomíjená nebo podceňovaná.

Pokud ovšem tvoříte úplně nový střih nebo jste vybrali materiál, se kterým nemáte žádné zkušenosti, je dobré si dát čas na jeho otestování v praxi.

  • Pokud to jde, noste prototyp jak nejvíce to jde. Nešetřete ho. Ať víte, jak se chová  pohybu, co udělá, když se zapotíte a podobně.
  • Materiál je dobré několikrát vyprat a zkusit i teplotu a programy, které pro něj nejsou určené. Klidně i sušičku.

Velikosti

Říká se tomu stupňování

Ve chvíli, kdy máte vytvořený a vyzkoušený střih, předpokládejme na vaši postavu, je na čase si říct, v jakých dalších velikostech budete produkty šít.

  • Pokud je prototyp velikosti M, pak budete stupňovat jak směrem nahoru tak dolu. 
  • Velikostí můžete mít tolik, kolik sami uznáte za vhodné. Můžete se však rozhodnout šít třeba jen tři. Nebo jednu - unverzální. Je to na vás.
  • Nikde není napsáno, jakou šířku a dýlku má mít která velikost. Tvoříte si je tedy vždycky podle sebe.

Šicí dílna

Výběr šicí dílny

Není to vždycky úplně jednoduché a pokud nepřicházíte z oboru, je dobré vědět, co máte od dílny chtít a jak s ní komunikovat.

  • Nechte si odšít vzorek podle prototpu, ať víte jak šicí dílna pracuje jak jsou rychlí a jakou kvalitu šití mají.
  • Po odšití vzorku by vám měla šicí dílna sdělit cenu za ušití podle tipu výrobku.
  • Pokud jste s kvalitou šití i cenou spokojeni, domluvte si, jaké mají volné kapacity a kdy můžete začít s výrobou.

Cenotvorba

Správné stanovaní ceny je základ businessu

Ve chvíli, kdy máte všechny vstupní údaje, můžete vypočítat výrobní a následně i prodejní cenu.

Potřebujete k tomu vědět:

  • Za kolik nakupujete materiál
  • Jakou máte spotřebu látky a doplňků na 1ks výrobku
  • Jaká je cena za ušití 1 ks výrobku
  • Kolik vás bude stát balné a všechny "dárečky", které posíláte zákazníkovi

Plánování

Plánovat je potřeba pro objednání materiálu a komunikaci s výrobou

Je však zcela neoddělitelné od finančního plánování.

Vytvořte si tabulku, do které si zapíšete množství plánovaných výrobků pro první kolekci. Rozdělte je podle typů, barev a velikostí. Je dobré si tam ještě přidat sloupeček se spotřebou materiálu výslednou cenou.

Budete tak mít informace pro vás - kolik máte objednat materiálu a kolik vás to bude stát. A další, důležitá data, odtud poputujou na šicí dílnu - aby věděli, kolik kusů od barvy, velikosti a produktu budou skutečně šít.

Objednávka

Přichází čas na objednání materiálu a termínu výroby

Každý dodavatel má jiné termíny dodání. Je dobré s tím počítat a navázato to na kapacitní možnosti dílny.

  • Pokud je to možné, nechte si, raději, trochu rezervu. Je to živý organizmus a má mnoho částí. Tak ať pak nejste zbytečně ve stresu že nestíháte.
  • Množství materiálu vždycky raději zaokrouhlete směrem nahoru. Může se stát, že bude nějaký vadný kus nebo pár kazových metrů. Je lepší mít rezervu.

Výroba

Všechno je nachystáno, jde se šít

Šicí dílna po vás bude chtít:

  • Kompletní střihy ve všech velikostech
  • Prototyp, ideálně přesně takový, jaký má být finální produkt
  • Technické požadavky, pokud nějaké máte
  • Látky, galanterii, nitě, cedulky a vše potřebné pro daný produkt
  • Velikostní štítky, pracá symboly a cedulky s vaším logem

Prodej

A teď začíná ta pravá legrace

Pokud jste do svého tvoření zapojili sociální sítě, kamarády a známé a už se ví, že něco nového vzniká, může se stát, že první objednávky přijdou prakticky okamžitě.

Pokud mohu doporučit, budujte si svou komunitu, svůj kmen, co nejdříe to je možné. 

Můžete pracovat s efektem tajemství, ale mohlo by se stát, že budete zklamané, že svj produkt s velkýma famfárama vypustíte do světa, ale nic se nestane. Protože o tom nikdo neví. Pokud už se nacházíte v této fázi, můžete přejít rovnou do mé Marketingové pokladnice "Jak propagovat úspěšnou módní značku."

Pokud ale vaše produkty teprve vznikají nebo vzniknout mají, pokračujte dále...

Jste rozhodnuti jít do akce a vytvořit svou první kolekci?

Je mi jasné, že tenhle průvodce, který jste právě dočetli, vás nalákal, namotivoval a, nejspíš, vám ujasnil, odkud a kam směřujete. Přesto však cítíte, že pořebujete víc.

Víc informací o jednotlivých krocích

Podrobnější plán cesty

Jasné a úkoly, splnitelné cíle a nasměrování, krok za krokem

Pomoc, podporu a možnost se zeptat, když nevíte

Také se vám mohou hodit

Rady, jak nakontaktovat jednotlivé články řetězce

Co kdy řešit, objednat, domluvit, aby to nakonec do sebe všechno parádně zaklaplo

Vědět, jak máte komunikovat s technoložkou/konstruktérkou, aby vznikl prototyp podle vašich představ

Mít dostatek informací pro komunikaci s šicí dílnou. Vědět, co od nich můžete chtít a co máte vyžadovat

A ještě něco, co má cenu větší,  než hrnec zlata:

  • Kontakty, na mé, osvědčené, dodavatele látek, galaterie a všech oděvních doplňků
  • Doporučení na šicí dílny, technology, tiskaře.
  • Předpřipravené tabulky pro výpočet prodejní a nákladové ceny a podklady pro objednávky materiálu i výroby.

Tohle vám může ušetřit roky marných pokusů a hledání správných lidí!

Mám tu pro vás jedinečný online kurz

MOJE ZNAČKA OBLEČENÍ

Ve kterém se dozvíte, jak vyrobit svojí vlastní značku oblečení. Od nápadu po první kolekci. Přehledně. Krok za krokem. S mojí plnou podporou.

jsem Rehana,

Podnikatelka s jedenáctiletou praxí s vedením textilní firmy.

Mentorka módních tvůrců, která už po cestě k úspěšné módní značce dovedla víc než 30 krásných projektů.

Sama jsem před lety vytvořila módní značku, jejíž produkty se dnes, po tisících, prodávají po celém světě.

Textilní výroba je má vášeň. Prošla jsem si všemi procesy od vytváření produktu přes plánování, vedení dílny, marketing a obchod, včetně expanze do 36 zemí světa.

Vím, jak moc by mi pomohlo, kdybych ve svých začátcích našla někoho, kdo by mě tím vším dokázal provést. Kolik času, peněz a zbytečných pádů by mi to ušetřilo.

Proto jsem teď tady. Předávám vám veškeré své know how. Přehledně, jasně, přesto tak, abyste s své podnikání nastavili v souladu se svými životními hodnotami.

Jsem průvodkyní, rádkyní a mentorkou, na cestě ke svobodnému a úspěšnému podnikání.

Co vás v kurzu čeká:

Celý proces výroby si projdeme v následujících šesti krocích:

1. Vyspecifikujete si svůj produkt

Určíte si, co vlastně bude obsahovat vaše první kolekce a jak dojdete k finálnímu množství, se kterými začnete.

Váš produkt si společne vydefinujeme a popíšeme. Najdeme v něm to, co jej odděluje od všech ostatních a pak vám ukážu, jak to celé napasovat na vaše finanční a kapacitní možnosti.

Ukážu vám, ve které chvíli je důležité, abyste začali být značka, jak zvolit logo a co všechno chtít od grafičky, když vytváříte svou první identitu jako módní tvůrce.

Zjistíte, co všechno potřebujete vyřídit a domluvit ještě před tím, než se pustíte do výroby. Co všechno legislativa žádá a co je dobré si pohlídat.

Po absolovávní tohoto modulu budete vědět :

Jak bude vypadat vaše první kolekce

Kolik druhů, barev a velikostí bude skutečně obsahovat

Jak se vytvoříte svou vlastní skutečnou ZNAČKU

Vymyslíte si dokonalý název a budete mít jasno ohledně loga

Kdo bude vaše produkty šít a jak je chcete prodávat

Protože od toho se odvynou všechny další kroky

2. Zorientujete se v textilních materiálech

Povím vám, jak vybírat ty nejlepší látky pro vaše produkty. Jak komunikovat s dodavateli a vyjednat si ty nejlepší podmínky.

Budete mít přehled a jasnou představu o tom, co chcete a dostatek argumentů pro tu nejlepší komunikci se svými budoucími klienty. 

Chtějte to nejlepší! A nedělejte kompromisy. 

Jako třešničku na dortu

Vám zde přidávám přehledný seznam mých osvědčených dodavatelů látek, galanterie a dalších módních doplňků.

Po absolovávní tohoto modulu budete mít jasno:

Jak a od koho nakupovat látky a galanterii

Jak komunikovat s dodavateli a získat ty nejlepší podmínky

Zorientujete se v textilních materiálech

Vyberete si ideální látku pro váš jedinečný produkt

Získáte všechny mé kontakty

Které mám ověřené a které jsem pro vás střádala 13 let

3. Zjistíte jak vytvořit prototyp a velikostní řadu

Tvorba prototypu je část, na které shoří velké množství lidí. Je třeba vědět, kdo vám jej vykonstruuje a také, co od takového člověka vlastně máte/můžete chtít.

Má to svoje pravidla, které je dobré znát. Pak může všechno klapnout snadno a rychle.

A nebo se v tom můžete plácat a ztratit tak, klidně, i několik let...

Tyhle pravidla vám tu sdělím. A také vám povím, jak získáte celou velikostní řadu a jak budoucí produkt pořádně otestovat.

V tomto modulu získáte :

Kontakty na oděvní konstruktérky

A informace o tom, jak s nima komunikovat a co od nich chtít

Informaci, jak dojdete k celé velikostní řadě

Kdo vám ji vytvoří a na co si dát při stupňování pozor, a jak psát velikostní tabulky

Osvědčené rady, jak produkt pořádně otestovat

Ještě před tím, než jich ušijete desítky či stovky s chybou, kterou nejde napravit

4. Spočítáte si správně ceny

Projdeme společně všechny položky, se kterými je třeba počítat v kalkulaci výrobní ceny.

Ukážu vám, jak pracovat s marží a velkoobchodními cenami. 

Dostanete ode mě kouzelnou tabulku, do které si napíšete cenu, za kterou váš produkt vyrobíte a ona vám vypočítá částku, za kterou jej pak máte (minimálně) prodávat.

V tomto modulu se naučíte: 

Jak kalkulovat výrobní cenu

Co všechno je do ní započítáno a jaké náklady sledovat

Spočítat si prodejní cenu

Včetně cen pro případné velkoobchodní spolupráce a partnery

Základy finančního plánování

Pro promyšlenou strategii při vedení vašeho projektu

5. Začnete plánovat

Tohle je část, kterou s klientkama probírám krok za krokem. 

Vyplňujeme, počítáme, odečítáme, měníme. Tak dlouho, než se nám ukážou počty, se kterými jsou spokojené. Které jsou v souladu s jejich finančními možnostmi a podmínkami šicí dílny. 

V této části vám dám k dispozici tabulky, které jsem roky ladila k dokonalosti a které vám budou nádherně sloužit už napořád. 

Ukážu vám, jak s nimi pracovat a jak dojít k informacím, které budete potřebovat pro objednávku materiálu, doplňků a pro předání podkladů šicí dílně.

V tomto modulu si vytvřoříte :

Přehlednou tabulku s rozpisem spotřeb a nákladů

Abyste měli hned od začátku vše na jednom místě a vždy věděli, kde to najdete

Přehledný plán produktů, včetně variant a velikostí

Který vám jednoduše ukáže počty pro objednání materiálu a kolik vás to bude stát

Šablonu, která vám bude sloužit už napořád

Jakmile si jednou tabulky vytvoříte, budete je už jen kopírovat a používat znova

6. Necháte si vyrobit svou první, vlastní, kolekci 

Provedu vás branou textilní výroby.

Vysvětlím vám celý proces výroby od A do Z a povím vám všechno co vím a co vám usnadní komunikaci s šicí dílnou.

Předám vám přehledný a jasný check list, který se vám bude hodit při objednávce ušití vaší vlastní kolekce. To proto, abyste nebylo zaskočeni a věděli, co můžete požadovat a co si pohlídat. 

Dost často se, totiž, klientky ocitnou bezbranné a nevědomé před těmi, kteří jsou mazáci ve svém oboru a vlastně vůbec neví, jak dojít ke společné, oboustranné spokojenosti.

I tady vám přidám velký bonus

Dostanete tipy a kontakty na mnou osvědčené šicí dílny a také inspiraci, jak hledat další, ve vašm okolí.

Po absolvování tohoto modulu budete umět:

Vybrat si šicí dílnu

Takovou, která vám bude vyhovovat bude umět vaše produkty správně ušít

Nechat si od dílny odšít vzorky

Abyste věděli, jak šijí a jaké mají ceny za práci

Objednat si výrobu vaší kolekce

Předat jim všechny potřebné podklady a dojít ke svému cíli

Takhle to vypadá uvnitř členské sekce

U každého modulu najdete seznam úkolů. Jejich zaškrtáváním snadno zjistíte, jak blízko už jste ke svému cíli.

Předávám vám zde podrobné seznamy, kontakty a checklisty, díky kterým ušetříte stovky hodin zkoušení a hledání. 

V každém modulu najdete video s podrobným popsáním tématu. Pod ním pak  všechny potřebné informace ještě v textu a odkazech.

Všechno, co se v tomto kurzu dozvíte, jsou jedinečné informace, které jsem sbírala, svou vlastní zkušeností, téměř 13 let.

Troufám si tvrdit, že je takhle uceleně a přehledně nikde jinde nenajdete.

Provedu vás, krok za krokem, od nápadu po vaši první, vlastní kolekci.

  • Ušetříte moře času za marné hledání a učení se pokusy a omyly
  • Nebudete muset zbytečně vyhazovat peníze oknem za vzorky, které nejsou, OPĚT, podle vašich představ. 
  • Vyhnete se frustraci a možnému vyhoření z neustálých neúspěchů a komplikací na vaší cestě.
  • Budete mít mou podporu a vedení v každém okamžuku vaší cesty.

U každého modulu najdete okénko, do kterého můžete napsat jakýkoli dotaz. Ten přijde mě, neveřejně, do mé emailové schránky a já vám na něj, osobně odpovím. Kdykoli, když budete potřebovat poradit.


Kdybych měla hodnotu obsahu tohoto kurzu reálně nacenit, pohybovali bychom se v šesticiferných částkách.

Já však cítím, že by měl být dostupný pro každou tvůrkyni i tvůrce, který se rozhodl vytvořit si vlastní módní značku. 

Cenu jsem tedy stanovila 39 990 Kč 

včetně DPH

První z vás jej však mohou získat za zaváděcí cenu 24.990 Kč včetně DPH

s možností, rozdělit si platbu na dvě splátky

Zvýhodněnou cenu můžete využít jen do středeční půlnoci 21.9.2022

Vytvořit produkt podla vašich představ je první krok. Když však máte hotovo, přichází další výzva. 

BUDE POTŘEBA, NAUČIT SE PRODÁVAT

Vytvořila jsem pro vás tedy exclusivně výhodný balíček. 

V hodnotě 39 990,-

V hodnotě 39 990,-

Za jedinečných  79 800Kč  49 900 Kč

 Budete tak mít mé kompletní know how pod jednou střechou.

JEDODUŠE TAK, ŽE SI SPOJÍTE VÝROBU A PRODEJ V JEDEN, FUNKČNÍ, CELEK:

SAMOSTATNĚ - Online kurz - Moje značka oblečení
39 900,-
24 990,-
Online kurz, zaměřený na výrobu vaší vlastní značky oblečení. Vykročte na cestu od nápadu k vaší první kolekci.
BALÍČEK - Moje značka oblečení + Marketingová pokladnice
79 980,-
49 990,-
Výroba i prodej propojené v jeden funkční celek. Osvědčené tipy, rady a návody, jak vytvořit a prodávat úspěšnou modní značku.

Procesem výroby, od nápadu po první ( a mnoho dalších ) kolekcí, jsem provedla už desítky žen. Tady jsou jejich reference:


Martina

Na začátku mentoringu s Rehanou jsem měla produkt. Neměla jsem žadné dodavatele, web, ani sítě.

Teď o 3 měsíce později se mi v šicí dílně šije moje první várka pánských mikino-bund, mám web, sítě a dokonce i nedočkavé zákazníky, kteří se nemohou dočkat, až spustím prodej.

Naučila jsem se díky Rehaně nespočet nových věcí. Takové informace z praxe, které se mnou sdílela, jsem nikde nenašla.

Obrovsky mi pomáhala tím, že mi celou dobu držela vizi a byla připravena mě podržet, podpořit, poradit, naučit. Vůbec nepochybovala. Je to něco nenahraditelného.

Rozkouskovala se mnou slona a pak byla po mém boku, dokud jsem ho do sebe nenacpala.

Opravdu když se otočím a vidím poslední měsíce, ještě pořád nemůžu vstřebat, že je to pravda.

Pokud chcete změnu, ukažte, že to myslíte vážně a běžte do mentoringu s Rehanou. Ať je nás víc. Dejte do svého produktu to, co nikdo jiný nemá, a nabídněte ho těm, kteří po něm prahnou.

Díky, Rehani, je to Tvá zásluha, že se zrodily MIDY bez kompromisů, přesně takové, jaké jsem si je vysnila.

Spolupráce s Rehanou je pro mě obrovský dar.

S malou duší uvnitř jsem ji zkusila napsat o průvodcovství k vytvoření bezpodprsenkové módy a byla jsem nadšená, když to vyšlo. Každá minuta konzultace je opravdu neocenitelná.

Rehana mi předává své know how, ke kterému, pokud máte nápad a nejste z oboru jako já, se jen opravdu těžko dostanete.

Díky našim konzultacím jsem zvládla za měsíc to, co nešlo za uplynulé tři roky. Konzultace jsou pro vás ušité na míru, jsou nabité vědomostmi z praxe, efektivní, strukturované, milé, lidské a skvěle nabíjející.

Po každé konzultaci jsem nadšená a přesně vím, kam mířím a co mám udělat dál pro můj posun. Dostanu skvěle zpracované podklady s konkrétními praktickými tipy a kontakty, ale taky i s domluvenými „domácími úkoly“. Velmi oceňuji, že se mnou Rehana intenzivně spolupracuje i mimo konzultace a vždy se na ni mohu obrátit o radu či pomoc.

Pokud začínáte nebo chcete své podnikání posunout dále, Rehanu mohu jen a jen doporučit! Za každou minutu konzultací jsem jí z celého svého srdce vděčná.

Tohle je neocenitelná investice do mého podnikání a především i do mého seberozvoje.

Moc ti Rehano za vše děkuji a především díky tobě věřím, že se BeFairy stane skutečnou módní značkou s duší.

Když jsem hledala mentora, osobu, která by mě v podnikání vedla, která by se mnou řešila problémy a výzvy, které se cestou objeví, která má více zkušeností než já, která si stejnou cestou již prošla, byla Rehana jasnou volbou.

Rehana mi svým postojem, vyjadřováním, svými názory a vystupováním byla hodně blízká. Je chápavá, umí se vcítit do vašich problémů, věcí, které řešíte a skvěle vás navede právě na cestičku, která je pro vás nejlepší.

Mně taky hodně pomohla. Ukázala mi směr a cestu, kterou jsem já sama v té době vůbec neviděla. A za to jsem jí neskutečně vděčná.

Ano, to je výhoda mentora a já si podnikání bez mentora teď již neumím představit. Navíc najít mentora, který má zkušenosti právě v té oblasti, ve které podnikáte, je opravdová výhra.

To, že Rehana má mnoholeté zkušenosti s výrobou, plánováním, prodejem,... je úžasné. Umí vám tak dokonale poradit. Jsou to opravdu rady člověka, který ví, o čem mluví. Který si ty situace zažil. Který vás ví odkázat na další lidi.

Najít takovéhoto mentora je poklad . A jím Rehana určitě je.

Možná vás ještě zajímá:

Na jak dlouho budu mít přístupy do kurzu?

Přístupy vám zůstanou od zaplacení vaší objednávky už napořád. Budete tak mít přístup k veškerým aktualizacím.

Nejsem z textilního oboru, je kurz pro mě?

Ano, ano, třikrát ano. Nemusíte být z oboru ani expert na textil. Dokonce nemusíte umět přišít ani knoflík Všechny zákulisí vám tu ukážu. Zorientujete se a budete vědět přesně, jak se v textilní výrobě pohybovat.

Co když budu mít nějaké dotazy?

Pod každým videem najdete okýnko, do kterého můžete napsat svůj dotaz. Ten pak přijde do mé emailové schránky a já vám na něj v průběhu následujících dní odpovím.

Otevřou se mi všechny moduly naráz?

Ano. Jakmile vstoupíte do kurzu, budete mít přístup ke všem modulům bez omezení. Pokud ale začínáte, doporučuji jít krok za krokem a nepřeskakovat.

Dozvím se zde také něco o prodeji a marketingu?

V tomto kurzu se zabýváme výhraně výrobou a tématy s ní spojenými. Pokud vás zajímá prodej a marketing, doporučuji vstoupit do Marketingové pokladnice jak propagovat úspěšnou módní značku.

Vstupte do světa módních značek tudy:

Máte ještě nějaké dotazy? Napište mi na můj email:


info@rehana.cz